خبرگزاری کار ایران

منوچهری: قایدی هنوز بازیکن نود دقیقه ای نیست/قرار نیست فقط مهاجمان گل بزنند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۶۹۱

پیشکسوت استقلال درباره علت نیمکت‌نشینی مهدی قایدی در استقلال عنوان کرد: فکر می‌کنم مهدی قایدی هنوز بازیکن نود دقیقه ای نیست.

امین منوچهری پیشکسوت استقلال در گفتگو با ایلنا، پیرامون تقابل استقلال و مس کرمان در هفته سوم لیگ برتر، اظهار داشت: در استادیوم حاضر بودم و بازی را از نزدیک دیدم. معمولاً اکثر بازی‌ها را از استادیوم نگاه می‌کنم چون خود تیم نونهالان استقلال نیز همین سبک را بازی می کند که باید سعی کنم چیزهایی به تیم اضافه کنم.

وی در پاسخ به اینکه چرا مهاجمان استقلال در امر گلزنی موفق نیستند، گفت: قرار نیست که فقط مهاجمان گل بزنند و دیگر بازیکنان این کار را انجام می دهند. قطعاً کاری که ساپینتو از مهاجمان می خواهد انجام می دهند و اگر راضی نباشد، بازی نمی دهد. سجاد شهباززاده به عنوان‌ مهاجم هدف کارش را خوب انجام می‌دهد و قطعا ساپینتو از او راضی است. فضا سازی سجاد شهباززاده بی نظیر است و به همین دلیل است که او را فیکس بازی می دهد.

پیشکسوت استقلال درباره علت نیمکت‌نشینی مهدی قایدی در استقلال عنوان کرد:  فکر می‌کنم مهدی قایدی هنوز بازیکن نود دقیقه ای نیست و نباید از او فیکس بازی گرفت چون احتمال دارد باعث مصدومیتش شود.

منوچهری درباره مشکل استقلال مقابل تیم‌هایی که با تعداد مدافعان زیاد و بسته بازی می‌کنند، تصریح کرد: برای هر تیمی دردسر ساز می شوند؛ اما استقلال اگر از تماشاگرانش بهره بگیرد همین تیم ها مجبور هستند باز بازی کنند. شما شک نکنید بازی با سپاهان هم اگر بازی با تماشاگر بود، سپاهان نمی توانست برنده از زمین خارج شود. خوشبختانه استقلال همیشه در مسجد سلیمان خوب نتیجه گرفته و به نظر من استقلال می تواند با دست پر از زمین خارج شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز