خبرگزاری کار ایران

سعیدی: هیچ پیش‌فرضی برای تعویق انتخابات کمیته ملی المپیک وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۴۷۷

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: اصل بر برگزاری انتخابات کمیته است و هیچ پیش‌فرضی مبنی بر تعویق آن وجود ندارد.

به گزارش ایلنا، کیکاوس سعیدی پیش از آغاز مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک درباره مطرح شدن برخی مسائل پیرامون عدم برگزاری انتخابات گفت: اصل بر برگزاری انتخابات است. این تصمیمی است که کمیته المپیک، هیئت اجرایی و اعضای مجمع گرفته‌اند و هیچ پیش فرضی مبنی بر تعویق انتخابات وجود ندارد. زمانی انتخابات برگزار می‌شود که آرای فدراسیون‌های المپیکی از فدراسیون‌های غیر المپیکی بیشتر باشد.

وی درباره اینکه برای حضور برخی افراد خارج از مجمع از جمله «حیدر فرمان» در این جلسه باید توسط اعضای مجمع نظرسنجی و رأی‌گیری شود، گفت: او میهمان کمیته المپیک و از شورای المپیک آسیا تشریف آورده است. ریاست جلسه هم بر عهده صالحی امیری است.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره حضور علیرضا دبیر به جای عبدالمهدی نصیرزاده در مجمع امروز عنوان کرد: با توجه به اینکه منع اساسنامه وجود داشت، نصیرزاده نماینده فدراسیون نخواهد بود و دبیر شخصاً شرکت می‌کند. ضمن اینکه هادی ساعی هم منعی برای حضور ندارد و شرکت می‌کند.

سعیدی درباره اعلام دیرهنگام حضور علی‌نژاد و شایسته در انتخابات گفت: تا آخرین فرصتی که وجود داشت، هیچ منعی برای حضور آنها نداشتیم و اعلام شد که می‌توانند در مجمع باشند و هم رأی بدهند و نامزد پست مورد نظر باشند. به هر حال فرآیند بررسی است و باید این فرآیند طی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز