خبرگزاری کار ایران

سرمربی بورنموث: نتیجه بازی لیورپول تکان دهنده بود / گاهی اوقات به دنبال اکسیژن بودیم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۸۸

سرمربی تیم بورنموث می‌گوید نتیجه بازی مقابل لیورپول برای او عجیب و تکان دهنده بود.

به گزارش ایلنا، اسکات پارکر، سرمربی بورنموث، شکست 9-0 تیمش مقابل لیورپول را مخرب ترین روز دوران حرفه ای خود در فوتبال توصیف کرد.

پارکر در نشست خبری پس از مسابقه گفت: "ناگفته نماند، این یک تجربه واقعی سخت است و از نظر نتیجه بسیار تکان دهنده است. از نظر سطحی که در اینجا با آن بازی می‌کنیم تعجب نمی‌کنم و کیفیت بسیار بالاتر از آنچه در حال حاضر داریم، است. این من نیستم که بهانه ای بیاورم، زیرا اهدافی در آن بازی وجود دارد که به انجام ما بستگی دارد: اهداف بازی واقعا ضعیف بودند و ما می‌توانستیم کاری در مورد آن انجام دهیم.

من برای هواداران متاسفم، برای بازیکنان متاسفم، زیرا ما در این سطح از جایی که آمده ایم و از آنچه که داریم، کمی ضعیف هستیم. این [نتیجه] برای من روشن نمی‌شود زیرا در طول تابستان دقیقاً همان جایی است که من آن را دیده‌ام. بازیکنانی با کیفیت عالی در این تیم بازی می‌کنند اما این اولین بار است که لیگ برتر را تجربه می‌کنند و ما در جایی هستیم که هستیم.

البته، هرگز فکر نمی‌کردم که به اینجا بیاییم و 9-0 شکست بخوریم، اما انتظار داشتم و چیزهایی را دیدم که می‌دانستم این فصل در لحظات خاص و در بازی‌های خاص چالشی واقعی برای ما خواهد بود. امشب یک شب طولانی و بی خواب خواهد بود و مطمئنم که بازیکنان فکر می‌کنند و پردازش آن دشوار خواهد بود. ما در حال یادگیری درس‌های واقعی و خشن هستیم و گاهی اوقات احتمالاً منصفانه نیست.

درس‌هایی که در این سطح می‌گیرید، و نه فقط در برابر لیورپول یا سه بازی دیگر که داشته‌ایم، این یک تقسیم بی‌رحمانه است و به همین دلیل است که من برای این بازیکنان احساس می‌کنم. از نظر تجربیاتی که با آن مواجه می شوند، می‌تواند جای زخم باقی بگذارد. لیورپول بی‌رحم است و پسرانم روی زمین صاف بودند. فکر نمی‌کنم بتوانم به یکی از آنها نگاه کنم و بگویم که این‌جا و آنجا کمبود داریم. گاه به دنبال اکسیژن می‌گشتیم و سعی می کردیم نفس بکشیم. این یک تجربه سخت و فروتنانه بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز