خبرگزاری کار ایران

قهرمانی جهان؛ عبادی‌پور امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران برابر آرژانتین

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۱۶۷

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار ایران برابر آرژانتین در مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان جهان را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، دومین روز مرحله مقدماتی قهرمانی مردان جهان امروز (شنبه پنجم شهریور) با 6 دیدار در دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری شد و ساعت 20 تیم ایران به مصاف آرژانتین رفت و با نتیجه سه بر دو به پیروزی رسید.

در این دیدار میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران با کسب 21 امتیاز به عنوان امتیازآورترین بازیکن شناخته شد. همچنین فاکوندو کونته با کسب 20 پوئن بهترین بازیکن تیم آرژانتین بود.

تیم ملی والیبال ایران در مجموع ست‌های این مسابقه 130 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 71 پوئن در حمله، 3 امتیاز در دفاع، 4 پوئن سرویس و 52 امتیاز از اشتباهات بازیکنان آرژانتین بود.

آرژانتینی‌ها نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 124 امتیاز کسب کردند که شامل 69 امتیاز حمله، 14 دفاع، 3 پوئن سرویس و 38 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم ایران بود.

تیم ملی والیبال مردان ایران از ساعت 20 روز دوشنبه هفتم شهریورماه به وقت تهران در دومین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف مصر نماینده قاره آفریقا می‌رود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز