خبرگزاری کار ایران

کاظمینی:مقابل نساجی دنبال 3 امتیاز بودیم/ بابت اولین گل شادم اما بیشتر باید گلزنی کنم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۰۷۲۵

بازیکن تیم فوتبال ملوان گفت: خدارا شکر توانستم اولین گل فصلم را بزنم، امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد و در بازی‌های بعدی با نتایج بهتر بتوانیم دل هوادارامان را شاد کنیم.

مسعود کاظمینی در گفتگو با ایلنا، پیرامون تساوی ملوان و نساجی در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: ما به پیروزی در این هفته نیاز داشتیم و می‌خواستیم که سه امتیاز بازی را بگیریم؛ اما بالاخره بازی سختی را پیش رو داشتیم. متاسفانه با نتیجه دلخواه از زمین خارج نشدیم هر چند بازی خوبی ارائه دادیم. به هر حال آنها هم میزبان بودند و دل‌شان نمی‌خواست مقابل هوادارانشان بازنده باشند.

وی درباره اینکه چرا ملوان بازی را خوب شروع نکرد، گفت: به دلیل جو و شرایط بازی به نظرم بد شروع کردیم؛ اما رفته رفته بهتر شدیم و توانستیم پیش بیفتیم؛ اما متاسفانه نتوانستیم نتیجه را حفظ کنیم و بازی به تساوی کشیده شد.  

بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره گلزنی مقابل نساجی تصریح کرد: خدارا شکر توانستم اولین گل فصلم را بزنم، امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد و در بازی‌های بعدی با نتایج بهتر بتوانیم دل هوادارامان را شاد کنیم. ضمن اینکه برای خودم اهمیت خیلی زیادی دارد که پاسخ اعتماد سرمربی را بدهم. در بازی‌های قبلی هم اگر کمی شانس یار ما بود مطمئن باشید هم گلزنی می کردم و هم نتیجه بهتری کسب می‌کردیم.

کاظمینی با اشاره به نتایج ملوان در سه هفته نخست لیگ بیست و دوم گفت: امسال ملوان تیم یک دست و جوانی است، انشالله در هفته‌های آینده با هماهنگی بیشتر بتوانیم نتایج خوبی را کسب کنیم و صد در صد همینطور خواهد بود. چون روند روبه رشدی را طی می‌کنیم امیدوارم که بتوانیم در آخر باعث سربلندی هواداران فوتبالدوست انزلی باشیم. واقعاً در هر شرایطی ما را تنها نمی گذارند و از ته قلب‌شان تیم را حمایت کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز