خبرگزاری کار ایران

قاسم دهنوی سرمربی تیم خزر لنکران آذربایجان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۴۱

بازیکن سابق تیم پرسپولیس تهران سرمربی یک تیم آذربایجانی شد.

به گزارش ایلنا، قاسم دهنوی، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران وارد عرصه سرمربیگری شده و هدایت تیم خزر لنکران باکو را برعهده گرفته است.

بازیکن اسبق تیم پرسپولیس تهران با عقد قراردادی سه ساله هدایت تیم فعال در آذربایجان را برعهده گرفته که مالکیت آن در اختیار یک فرد ایرانی است.

باشگاه خزر لنکران اف کی یک باشگاه فوتبال آذربایجانی مستقر در لنکران است که آخرین بار در فصل 2015–2016 در لیگ برتر آذربایجان بازی کرده است. این باشگاه از تابستان 2016 باشگاه روی فوتبال جوانان تمرکز کرده است.

این تیم دوازده فصل در لیگ برتر آذربایجان بازی کرد و یک بار عنوان قهرمانی و سه بار قهرمان جام آذربایجان شد. خزر همچنین یکی از اعضای اتحادیه باشگاه های اروپا بود، سازمانی که جایگزین G-14 قبلی شد که متشکل از باشگاه های فوتبال بزرگ در اروپا بود.

پس از تصمیم لیگ حرفه ای فوتبال آذربایجان مبنی بر عدم صدور مجوز خزر برای فصل 17-2016، این باشگاه انصراف خود را از فوتبال حرفه ای اعلام کرده بود. آن‌ها از فصل گذشته مجددا برای صعود به لیگ برتر آذربایجان تلاش کردند که در پایان فصل گذشته موفق به کسب جواز حضور در لیگ برتر آذربایجان نشدند و اکنون با سرمربی ایرانی به دنبال چالش جدید خواهند رفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز