خبرگزاری کار ایران

گمانه‌زنی‌ها در مورد رد صلاحیت یک نامزد مجمع انتخاباتی؛

رقابت ریاست فدراسیون فوتبال دو نفره شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۴۳۵

برخی اخبار از رد صلاحیت یک نامزد دیگر ریاست فدراسیون فوتبال حکایت دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال قرار است 8 شهریور ماه برگزار شود و طی آن رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایران با کسب اکثریت آرا انتخاب و در این سمت مشغول به کار خواهد شد.

با وجود اینکه از بین شش نامزدی که برای انتخابات ثبت نام کردند سه نامزد یعنی محمد آخوندی، امیررضا واعظ آشتیانی و علیرضا اسدی به دلیل نقص مدارک رد صلاحیت شده و رقابت بین سه گزینه دیگر یعنی مهدی تاج، عزیزالله محمدی و میرشاد ماجدی عنوان شده بود ولی چند روزی است که گمانه‌زنی‌هایی در رسانه‌ها مبنی بر دونفره شدن این رقابت و رد صلاحیت یک نفر دیگر از این اعضا مطرح شده است.

برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی و هم چنین اهالی سرشناس فوتبال، مخالف بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال هستند و در این‌باره هم اظهار نظر صریح کرده‌اند. با توجه به قرارداد مارک ویلموتس، که علاوه‌بر دریافت 2 میلیون دلار از فدراسیون فوتبال با رای دادگاه بین‌المللی ورزش 4 میلیون یوروی دیگر هم دریافت خواهد کرد و همین‌طور مطرح شدن نام مهدی تاج در پرونده اختلاس فولاد مبارکه اصفهان، مخالفت‌ها با حضور او در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال بیشتر شده است. مهدی تاج نقش خود در این دو پرونده را رد کرده و معتقد است که هیچ تخلفی مرتکب نشده است.

 چندی پیش  نامه‌ای از سمت رییس کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال خطاب به میرشاد ماجدی منتشر شد که در این نامه به سرپرست فعلی فدراسیون فوتبال، بابت یک‌سری از اقدامات تذکر جدی داده و تاکید شد در صورتی‌که توضیحات وی بابت این اقدامات قانع‌کننده نباشد از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کنار گذاشته می‌شود. بر همین اساس، ممکن است نامزدی که از انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال کنار گذاشته شده است، میرشاد ماجدی باشد. هر چند دبیرخانه فدراسیون فوتبال دریافت چنین نامه‌ای را از رییس کمیته بدوی انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال تایید نکرد.

باید منتظر اعلام خبر قطعی و رسمی در این مورد باشیم تا مشخص شود در مجمع انتخاباتی هشتم شهریور شاهد رقابت دو یا سه نامزد هستیم و اگر کسی رد صلاحیت شده کدام یک از این به نفر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز