خبرگزاری کار ایران

کاسمیرو: دوباره به رئال مادرید برمی‌گردم / از بازی کنار مودریچ و کروس لذت بردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۹۱۲۴

بازیکن برزیلی ابراز امیدواری کرد دوباره روزی در رئال مادرید حضور داشته باشد.

به گزارش ایلنا، کاسمیرو، بازیکن برزیلی پس از 10 سال حضور در رئال مادرید برای تجربه چالشی جدید پیشنهاد قرارداد منچستریونایتد را پذیرفت.

کاسمیرو پس از انجام امور انتقال به باشگاه انگلیسی امروز در باشگاه رئال مادرید حضور یافت تا در مراسم خداحافظی‌اش سخنرانی کند.

صحبت‌های کاسمیرو در این سخنرانی را می‌خوانید:

"همانطور که همه شما می دانید من دوست ندارم در کانون توجه باشم، می خواهم از همه شما با تمام وجود تشکر کنم. وقتی به این باشگاه، این کشور رسیدم، همه چیز جدید بود، اما شما به من احساسی دادید که انگار در خانه خودم هستم."

"می خواهم به صراحت بگویم که روزی به رئال مادرید برمی گردم و به شما نشان می دهم که چقدر این باشگاه را دوست دارم. می خواهم در آینده به هر نحوی که می توانم به باشگاه کمک کنم."

"فلورنتینو، به لطف شما این باشگاه به کسب عناوین ادامه خواهد داد. می خواهم از باشگاه تشکر کنم که از من بازیکن بهتر و فرد بهتری ساخته است. از همه اعضای باشگاه بسیار متشکرم - همه آنها رفتار خوبی با من داشتند. می خواهم از کادر مربیگری و هم تیمی هایم تشکر کنم بدون آنها من هیچ هستم."

"اگر در مورد هم تیمی ها صحبت کنم، نمی توانم در مورد دو نفر صحبت نکنم: مودریچ و کروس. ما بردهای زیادی کسب کرده ایم و از بازی با هم واقعا لذت برده ایم."

"زمانی که در سائوپائولو بودم از رئال مادرید تماس برقرار شد، می دانستم که یک روز برای تیم اصلی مادرید بازی خواهم کرد اما در ابتدا در کاستیا بودم - خیلی هیجان زده بودم. شروع به یادگیری ارزش‌ها کردم. این باشگاه و این بهترین بخش بود. من جام های زیادی را اینجا به دست آوردم، اما برای من، بزرگترین جام این بود که هر روز نماینده این باشگاه باشم. رئال مادرید همیشه عالی خواهد بود، یک روز بر می‌گردم تا محبتی که به من هدیه کردید را برگردانم تا به کمک به باشگاه ادامه بدم. چیزهایی که اینجا یاد گرفتم باعث می‌شود بتوانم در باشگاه بزرگی مثل منچستر یونایتد ادامه بدهم. زنده باد مادرید."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز