خبرگزاری کار ایران

پایان نقل و انتقالات استقلال با یک معما؛

سرنوشت کاوه رضایی چه می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۹۴۰

نقل و انتقالات تابستانی تیم استقلال تهران در حالی به پایان رسید که سرنوشت یک بازیکن هنوز به صورت کامل مشخص نیست.

به گزارش ایلنا، کاوه رضایی، مهاجم فصل گذشته اود-هورلی لوون با وجود شرکت در تمرینات تیم استقلال تهران هنوز به عنوان خرید جدید به هواداران معرفی نشده است.

در اواسط اردوی برون مرزی در ترکیه باشگاه استقلال توافق با رضایی را اعلام کرد و این بازیکن به جمع شاگردان ریکاردو ساپینتو ملحق شد.

رضایی در بازگشت به ایران هم در تمرینات شرکت داشت و پیش بینی می‌شد تا پایان فرصت نقل و انتقالات به صورت رسمی قراردادش را امضا کند اما این اتفاق میسر نشد.

چرا قرارداد رضایی رسمی نشد؟

قرارداد این مهاجم در حالی به صورت رسمی امضا و به هواداران معرفی نشده که در لیست بازیکنان استقلال جای خالی وجود ندارد.

قرار بود با توجه به ترافیک خط حمله ارسلان مطهری از تیم جدا شود و سپس قرارداد رضایی امضا شود تا در لیست جای بگیرد.

با پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی، مطهری قراردادش را فسخ نکرد و به همین دلیل رضایی هم نتوانست به عنوان بازیکن در لیست شاگردان ساپینتو قرار نگرفت.

حذف پست بازگشت به استقلال!

باشگاه استقلال هنگام برگزاری اردوی آنکارا اعلام کرد که با رضایی به توافق رسیده و او در این اردو به تیم ملحق می‌شود.

این خبر به صورت همزمان از سوی رضایی و کانال رسمی باشگاه در صفحه اینستاگرام منتشر شد. با بررسی صفحه رضایی اکنون مشخص شده که او این پست را حذف کرده است.

 

سرنوشت کاوه رضایی چه می‌شود؟

سرنوشت رضایی چه می‌شود؟

اقدام مهاجم 30 ساله به وضوح نشان می‌دهد او از وضعیت موجود رضایت ندارد و همین مساله زمزمه‌هایی را درباره جدایی‌اش مطرح کرده است.

در ساعات گذشته شایعاتی مطرح شده که باشگاه پرسپولیس در جستجوی مهاجم برای جذب این بازیکن علاقه نشان داده و قرار است مذاکرات را به زودی آغاز کند.

تا به لحظه تنظیم این گزارش نه رضایی و نه باشگاه استقلال هیچ واکنشی به عدم ثبت قرارداد این بازیکن نداشته‌اند و باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده خبر چدید در این باره به دست می‌رسد یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز