خبرگزاری کار ایران

مشکل بایناما برای بازی در ترکیب گل گهر چیست؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۷۲۰

مهاجم گابنی گل‌گهر سیرجان با وجود بازی در تیم استقلال تاجیکستان، هنوز اجازه بازی در جمع شاگردان قلعه‌نویی را ندارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری پیش از مصاف با مس رفسنجان از ادامه محرومیت بایناما خبرداد.

این بازیکن در آذر ماه 25 آدر ماه سال 1400 محروم شد و حکم استیناف او در 12 بهمن ماه صادر شد. فصل گذشته یکی از جنجالی‌ترین پرونده‌های تاریخ فوتبال ایران با کسر هفت امتیاز از گل‌گهر به دلیل استفاده از اریک بایناما ثبت شد.

این مهاجم گابنی در این مدت به استقلال تاجیکستان پیوست و حتی در لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت تا دیگر به عنوان بازیکن غیر مجاز محسوب نشود. اما حالا صحبت‌های قلعه‌نویی نشانگر موضوع دیگری است.

پیگیرهای ایلنا نشان می‌دهد این بازیکن زمانی که غیر مجاز بوده و اجازی بازی در لیگ برتر ایران را نداشته بنابراین محرومیتش قابل اعمال نبوده است حالا بعد بازگشت از استقلال سزوار محرومیت است. این صحبت برگرفته از  بند 2 ماده 112  مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال  ایران است: «چنانچه بازیکن، واجد شرایط برای شرکت در یک مسابقه باشد این مسابقه جزء محرومیت وی محاسبه می شود وگرنه محاسبه نمی شود.»

حالا باید دید باشگاه گل‌گهر در پیگیری ادامه حواشی این مهاجم اهل گابنی چه برنامه‌ای دارد؟ با وجود صحبت‌های صریح قلعه نویی، مدیران و سرپرستان این باشگاه از موضع یا روند پیگیری خود اطلاعی بروز نمی‌دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز