خبرگزاری کار ایران

نریمان جهان: چندین بار در انتخاب تیم اشتباه کردم / تمام تیم‌های لیگ برتری در مسجد سلیمان کار سختی خواهند داشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۰۹۶

مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان می‌گوید این تیم با بازیکنان و کادرفنی امسال اهداف بهتری را در لیگ برتر دنبال می‌کند.

سامان نریمان جهان در گفتگو با ایلنا درباره تساوی برابر هوادار تهران اظهار داشت: تیم‌های تحت هدایت آقای الهامی همیشه خوب بازی می کنند و هوادار دیروز خیلی خوب بازی کرد ولی ما هم تیم بسیار خوبی داریم. یک بر صفر از حریف پیش بودیم و در همین زمان چند موقعیت هم داشتیم که اگر استفاده می‌کردیم نتیجه عوض می‌شد اما در نهایت به یک امتیاز رسیدیم که کاش می‌توانستیم سه امتیاز را بگیریم تا با سپاهان دومین تیم 6 امتیازی لیگ باشیم؛ نشان دادیم که مانند سال گذشته نیستیم و اهداف دیگری را در لیگ دنبال می‌کنیم.

مهاجم نفت مسجد سلیمان درباره اهداف این تیم در لیگ امسال اظهار داشت: امسال قطعا نسبت به سال پیش تفاوت دارد چون بازیکنان و کادرفنی بسیار خوبی داریم. برای یک جایگاه و نتیجه خیلی خوب تلاش می‌کنیم و امیدواریم که هواداران عزیزمان را در نهایت شاد کنیم.

نریمان جهان درخصوص همکاری با رضا مهاجری بیان کرد: یکی از دلایلی که همکاری با آقای مهاجری را انتخاب کردم این بود که ایشان همیشه فوتبال روی زمین را با برنامه خاصی برگزار می‌کنند که این حتی به فوتبال خودم هم خیلی کمک می‌کند تا بیشتر به چشم بیاید. خوشحالم که امسال در خدمت تیم نفت و آقای مهاجری هستم. 

مهاجم نفت درباره اینکه طی فصول اخیر به اهدافش نرسیده و امسال چه برنامه‌هایی در ذهن دارد، گفت: بالاخره اتفاقات فوتبالی و تصمیمات اشتباه موجب می‌شود از اهداف‌تان دور شوید. من هم چندین بار در این سال‌ها در انتخاب تیم اشتباه کردم و شاید مسائل دیگری هم دخیل بود ولی امیدوارم امسال یک فصل بسیار خوبی در کنار هم داشته باشیم.

سامان نریمان جهان درباره رویارویی با تیم پیکان تهران در مسابقه هفته سوم لیگ برتر عنوان کرد: هر مسابقه برنامه خاص خودش را دارد. پیکان تیم جوانی دارد و برابر مس شکست خورد اما این همچنین نشان داد مس تیم ضعیفی نبود که ما مقابل آن‌ها برنده شدیم. هر تیمی در مسجد سلیمان بیاید کار سختی خواهد داشت. هر 15 تیم لیگ برتری اگر بخواهند با حضور هواداران‌مان بازی کنند قطعا کار دشواری خواهند داشت.

نفت مسجد سلیمان امسال شرایط مالی مناسبی دارد؟ او در پاسخ به این سوال گفت: به امید خدا با تلاش‌هایی که مدیرعامل تیم و هیات مدیره خواهند داشت امسال شرایط متفاوت خواهد بود. امیدواریم که منابع مالی به موقع به تیم پرداخت شود تا بازیکنان و اعضای تیم با روحیه بالا در مسابقات شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز