خبرگزاری کار ایران

با تکرار اشتباه کرمانشاهی؛ حسینی دوباره به ناصری اعتماد می‌کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۹۹۷

پیکان تهران بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال را در حالی واگذار کرد که سنگربان این تیم تلاش تقریبا برابری با مهاجمان حریف داشت!

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم پیکان تهران در مسابقه هفته دوم لیگ برتر فوتبال میهمان مس کرمان بود و با نتیجه سه بر صفر این دیدار را واگذار کرد.

مس کرمان در روزی که بازیکنان پیکان به گفته مجتبی حسینی "غرور" داشتند با گل‌های امین کاظمیان، عارف رستمی و امیرحسین عسگری به برتری دست پیدا کرد.

به غیر از صحنه گل اول که بیشتر بازیکنان در به ثمر رسیدن آن مقصر بودند، دو گل دیگر مس روی اشتباهات ناشیانه فرهاد کرمانشاهی به ثمر رسید.

دو گل عجیب

سنگربان پیکان در صحنه گل اول تسلیم ضربه دقیق و دیدنی کاظمیان شد که هرچند برای مهار آن مسیر توپ را به درستی تشخیص داد اما نتوانست مانع از عبور آن به درون دروازه شود.

در صحنه گل دوم او شوت از راه دور را به اشتباه دفع کرد و در ادامه سعی کرد برای در اختیار گرفتن توپ درون محوطه جریمه ریسک کند که این اقدام منجر به خطای پنالتی شد و در نهایت تیم نارنجی پوش را یکبار دیگر پیش انداخت.

سومین گل مس هم در حالی از روی ضربه ایستگاهی و ضربه سر عسگری به ثمر رسید که کرمانشاهی برای دفع توپ از دروازه خارج نشد و شاهد گلزنی راحت بازیکن حریف بود. او البته خوش شانس بود که پیش‌تر از این گل روی دفع اشتباه توپ که در نهایت با دخالت مدافع پیکان دفع شد، سومین گل را دریافت نکرده بود.

پیکان دوباره اسیر اشتباه شد

فصل گذشته در مسابقه به میزبانی ورزشگاه دستگردی پیکان با نتیجه سه بر صفر برابر استقلال تهران شکست خورد و پس از این مسابقه مجتبی حسینی از محمد ناصری، دروازه دوم تیمش بیشتر از گذشته استفاده کرد.

قبل از شکست مقابل پرسپولیس در نیم فصل دوم سال گذشته، تنها باخت سه گله پیکان با حضور کرمانشاهی رقم خورده بود که او در آن دیدار هم عملکرد مناسبی ارائه نکرده بود اما به اندازه دیدار مقابل مس اشتباه نداشت.

با توجه به نتیجه به دست آمده و نمایش کرمانشاهی بعید نیست که حسینی برای دیدار هفته سوم مقابل نفت مسجد سلیمان از ناصری در ترکیب اصلی استفاده کند و به دیگر دروازه‌بان این تیم استراحت بدهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز