خبرگزاری کار ایران

جام واگنر؛

عطایی: با آمادگی 100 درصدی فاصله داریم/ کریمی و مجرد عملکرد مناسبی داشتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۹۷

سرمربی تیم ملی والیبال ایران شرایط شاگردانش را بعد از کسب دومین شکست در مسابقات جام واگنر ارزیابی کرد.

به گزارش ایلنا، بهروز عطایی پس از دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و صربستان در جام واگنر درخصوص این مسابقه اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم ایران نسبت دو بازی قبلی مقابل اوکراین و لهستان عملکرد بسیار بهتری داشت. به هر حال برای بازی‌های سخت‌تر و مهمتر آماده می‌شویم. بازیکنان ایران در توپ‌هایی که شرایط مناسبی نداشتند، عملکرد بهتری نسبت به بازی‌های قبلی از خود نشان دادند.

وی ادامه داد: در کارهای دفاعی پیشرفت خوبی داشتیم. مقابل لهستان تنها یک دفاع داشتیم و امروز موفق به انجام 16 دفاع شدیم و این نشان می‌دهد که روندمان مثبت بوده است. در مجموع فکر می‌کنم با آمادگی 100درصدمان فاصله داریم و سعی می‌کنیم در بازی تدارکاتی پیش رو به آمادگی بالاتری برسیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد استفاده از ترکیب‌های مختلف و میزان شناختش از شرایط بازیکنان، گفت: فکر می‌کنم شرایط خیلی خوب بود. معنوی‌نژاد به عنوان بازیکنی که توانست نظرها را به خود جلب کند و عملکرد خوبی هم داشت ما را به اهداف مان نزدیک‌تر کرد. جواد کریمی و مجرد هم که در مقطعی مصدوم بودند عملکرد مناسبی داشتند. بازیکنانی که در طول فصل کمتر بازی کرده بودند روند رو به رشدی داشتند و این یک فرایند خوب برای تیم ایران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز