خبرگزاری کار ایران

رفت و برگشت عجیب آلکاسر به امارات!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۸۳۸

باشگاه ویارئال اعلام کرد باشگاه شارجه امارات به طور یکجانبه قرارداد قرضی آلکاسر را لغو کرد.

به گزارش ایلنا، ویارئال مدعی شده است که انتقال قرضی پاکو آلکاسر به شارجه اف سی توسط باشگاه اماراتی "یک طرفه" فسخ شده است.

انتقال موقت آلکاسر توسط ویارئال در روز چهارشنبه تایید شد، اما به روز رسانی آن در روز جمعه منتشر شد مبنی بر اینکه قرارداد، لغو شده است.

ملی پوش اسپانیایی در ژانویه 2020 از بوروسیا دورتموند با قراردادی 5 سال و نیم به ویارئال پیوست، اما در 76 بازی در تمامی رقابت ها برای زیردریایی زرد فقط 21 گل به ثمر رسانده است.

آلکاسر برای حضور در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته چندین مصدومیت عضلانی داشته و برای تثبیت خود در تیم اونای امری تلاش کرده است.

زمانی که انتقال به شارجه اعلام شد، به نظر می رسید شروع جدیدی برای این بازیکن 28 ساله باشد، اما به نظر می رسد این انتقال متوقف شده و هنوز دلیلی برای فسخ قرارداد توسط باشگاه اماراتی ارائه نشده است.

در بیانیه ویارئال در صفحه توئیتر آمده است: "الشارجه تصمیم گرفته است به طور یکجانبه قرارداد قرضی را که با ویارئال سی اف برای پاکو آلکاسر بسته بود، لغو کند."

ویارئال روز پنجشنبه در اولین بازی مرحله پلی آف خود در لیگ اروپا با نتیجه 4-2 هایدوک اسپلیت را شکست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز