خبرگزاری کار ایران

حیدری: هواداران فرصت بدهند تا ساپینتو لیگ ایران را بشناسد / امیدوارم قایدی را در جام جهانی ببینیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۹۲

مربی تیم استقلال تهران از هواداران درخواست دارد تا به سرمربی پرتغالی برای بهتر شدن وضعیت این تیم زمان بدهند.

به گزارش ایلنا، خسرو حیدری، مربی تیم استقلال تهران پس از برتری برابر ملوان بندرانزلی به خبرنگاران گفت: ما مشکل اصلی‌مان این بود که هفته اول در زمین خودمان بازی کردیم و هواداران را نداشتیم و سوال من این است که در این چند روز چه اتفاقی رخ داد که یکباره در استادیوم باز شد و هواداران آمدند؟ 

او ادامه داد: نمی‌دانم. حق ما ضایع شد، امروز هم تیم ملوان بدون هوادارانش بازی کرد و این یک امتیاز خوب برای ما بود. ما یک بدنسازی خیلی سخت داشتیم و چون اول بازی بازی‌ها سنگین و سخت است، طول کشید تا بازیکنان به شرایط ایده آل برسند. خداراشکر می‌کنیم بعد از اینکه یک هیچ عقب افتادیم، با تغییرات آقای ساپینتو و تغییر سیستم، جواب گرفتیم و خیلی عالی بازی تمام شد.

او درباره حضور و درخشش مهدی قایدی عنوان کرد: تیم ما واقعا بازی اول کامل نبود و چندتا از بچه‌ها داشتند به ما اضافه می‌شدند و دیدید که بازیکنان جدید مثل قایدی و محبی و دیگر بازیکنان مثل مهدی‌پور و حردانی همه عالی بودند. تیم ما هنوز کامل نشده و کاوه رضایی نمی‌تواند فعلا بازی کند. من یک تشکر ویژه از هواداران دارم که بعد از باخت ما را حمایت کردند و وظیفه ما سنگین‌تر می‌شود که برای قهرمانی بجنگیم.

حیدری درباره اعتراضش به حضور تماشاگران اظهار داشت: این‌ها مشکلاتی است که همیشه داریم. وقتی می‌گویید سامانه اوکی نیست و یکهو اوکی می‌شود، این جالب نیست. باید همه چیز مساوی باشد. امروز تیم ملوان هم می‌توانست تماشاگرانش را داشته باشد. این بازی اول به ما ضربه زد و اگر ما هواداران را داشتیم، آنطور نمی‌شد. به هر حال آن بازی تمام شده و از هواداران می‌خواهم آقای ساپینتو را حمایت کنند.

حیدری درباره حضور ریکاردو ساپینتو روی نیمکت استقلال عنوان کرد: ایشان از وقتی آمدند یک بدنسازی فوق حرفه‌ای انجام دادند. کمک‌های خوبی دارند و همچنین بدنساز خوب. تمرینات پرفشاری داشتیم و زمان نیاز است تا بچه‌ها سرحال شوند. آقای ساپینتو بازی 1-0 را عوض کرد و ما سال‌ها در انزلی برنده نشده بودیم و فکر کنم یک رکوردی زدند بعد از این همه سال. امیدوارم روز به روز بهتر شویم و هواداران وقت بدهند آقای ساپینتو لیگ ایران را بشناسند. او بعضی مواقع برنامه‌ریزی‌ها را می‌بیند هنگ می‌کند چون در اروپا این موارد همه چیز اوکی و نرمال است اما اینجا بعضی مواقع...

خسروی حیدری راجع به هیجان ساپینتو گفت: هیجان که باید بگوییم انگیزه دارد. وقتی بازیکنان حرارت و هیجان مربی را می‌بینند، انگیزه می‌گیرند. من خودم هیجانی شدم و دوست داشتم بازی کنم، بازیکنان داخل زمین هم این هیجان را دریافت کردند و همین هیجان باعث شد بازیکنان متوجه شدند باید بیشتر توان بگذارند تا ببریم.

او درباره قایدی اظهار داشت: مهدی قایدی کیفیتش را در استقلال قبلا نشان داده و فکر کنم دو روز است به تیم اضافه شده اما دیدیم که قلبش برای استقلال می‌زند. امیدوارم او را در جام جهانی ببینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز