خبرگزاری کار ایران

بازی‌های کشورهای اسلامی؛ شهرجردی اولین فینالیست کاراته ایران شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۲۲۱

ابوالفضل شهرجردی نماینده کاتا انفرادی آقایان کشورمان، اولین فینالیست کاراته ایران در بازی های همبستگی کشور های اسلامی شد.

به گزارش ایلنا، ابوالفضل شهرجردی نماینده کاتا انفرادی آقایان کشورمان پس از اجرای دو کاتا و قرارگیری در جایگاه اول گروه خود به فینال پنجمین دوره بازی های همبستگی کشور های اسلامی قونیه ۲۰۲۱ راه یافت.

شهرجردی در دور اول با امتیاز ۲۵.۲۰ در حایگاه اول قرار گرفت و کشور های آذربایجان، اندونزی، الجزایر، سنگال، افغانستان، ترکمنستان و موریتانی به ترتیب در جایگاه های دوم تا هشتم گروه یک گرفتند.

نماینده کاتا انفرادی آقایان کشورمان در دور دوم نیز با امتیاز ۲۵.۲۰ در جایگاه اول گروه خود ایستاد و اولین فینالیست کاراته ایران در بازی های همبستگی کشور های اسلامی شد. پس از شهرجردی نمایندگان کشور های اندونزی، آذربایجان و الجزایر به ترتیب در جایگاه های دوم تا چهارم قرار گرفتند.

پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی به میزبانی قونیه ترکیه از ۱۸ مرداد آغاز و تا ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت. رقابت های کاراته نیز در این مسابقات از امروز چهارشنبه ۲۶ آغاز و تا پنج شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ با حضور ۲۲۹ ورزشکار از ۳۰ کشور پیگیری خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز