خبرگزاری کار ایران

واکنش کارلوس کی‌روش به سوال سیاسی: چقدر‌ می‌دهی جواب سوالت را بدهم؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۰۷۶

سوال غیر فوتبالی در نشست خبری سرمربی تیم ملی موجب واکنش او شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، ساعتی پیش اولین نشست خبری کارلوس کی‌روش پس از ورود به قطر با حضور رسانه‌هایی از سراسر جهان برگزار شد و در شرایطی که نشست به خوبی پیش می‌رفت، سوالات غیر فوتبالی یک خبرنگار این کنفرانس را به حاشیه برد. 

خبرنگار اسکای اسپورت در این نشست ابتدا از فشار به ملی پوشان بابت سکوت در قبال وقایع اخیر داخل ایران از کی‌روش پرسید.

سرمربی تیم ملی با اشاره به اینکه هرکسی در بیان عقیده خودش آزاد است و زمانی در تیم ملی انگلیس برای اعتراض به پخش سرود ملی زانو میزدند و این حرکت موافقان و مخالفانی داشت، عنوان کرد که تیمش دچار بحرانی از این دست نیست و بازیکنانش فقط به یک موضوع فکر می‌کنند و آنهم تحقق رویای صعود از گروه است. 

خبرنگار اسکای در شرایطی که سعی داشت نوبت خبرنگار دیگری را در پرسش بگیرد با لحنی توهین آمیز از کی‌روش در مورد کار در کشوری که در آن حقوق بانوان رعایت نمی‌شود پرسید که این موضوع با واکنش جالب کی‌روش همراه بود. 

کی‌روش در واکنش به این صحبت‌ها گفت: شما که خبرنگار یک کمپانی خبری خصوصی هستید چقدر برای پاسخ به این سوال به من می‌دهید؟ با رئیست صحبت کن و بعد از جام جهانی نزد من بیا و پیشنهادش را بگو. سعی نکن در دهان من حرف بگذاری، فقط پرسیدم چقدر بابت جواب این سوال می‌دهید؟

پس از این صحبتها و با اتمام نشست خبری، کی‌روش خطاب به این خبرنگار گفت:به حرف‌های من فکر کنید و به این فکر کنید کشور خودتان انگلستان چه خبر است؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز