خبرگزاری کار ایران

رد درخواست پرسپولیس برای بخشش محرومیت گل محمدی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۹۷۹

پیشنهاد باشگاه پرسپولیس برای بخشش محرومیت سرمربی این تیم رد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه پرسپولیس تهران با ارسال نامه‌ای به کمیته انضباطی خواستار بخشش یک جلسه محرومیت یحیی گل محمدی از همراهی سرخپوشان شد اما با مخالفت مواجه شد.

یحیی گل محمدی به دلیل رفتار نامناسب در دربی 6 جلسه محروم شد(4 جلسه قطعی + 2 جلسه تعلیقی) که باتوجه به دریافت یک کارت قرمز، او را برای مدت طولانی از همراهی تیمش محروم کرد.

سرمربی پرسپولیس باتوجه به این محرومیت دیدار با هوادار (کارت قرمز)، پیکان، سپاهان، ذوب آهن و تراکتور را نیز از دست داد اما در بازی با شهرخودرو روی نیمکت نشست که البته این بازی هم با یک کارت زرد به او همراه شد تا چهار کارته شود و در بازی با فجرسپاسی حضور نداشته باشد.

یک هفته پس از پایان لیگ برتر بود که کمیته انضباطی رای خود در مورد بازی با ذوب آهن را صادر کرد تا به این‌ترتیب سرمربی پرسپولیس به دلیل بحث و درگیری با تیم داوری در پایان بازی، 30 میلیون تومان جریمه شود. همین محرومیت کافی بود تا 2 جلسه محرومیت تعلیقی یحیی نیز فعال شود.

گل محمدی بر همین اساس دیدار مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته اول لیگ برتر را از دست داد و با مخالفت صورت گرفته از سوی کمیته انضباطی دیدار برابر فولاد خوزستان را هم از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز