خبرگزاری کار ایران

آنچلوتی استاد افتتاحیه‌های لیگ: فقط یک شکست در 26 بازی!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۸۷۳

رئال مادرید یکشنبه در خارج از خانه برابر آلمریا بازی می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از مارکا، رئال مادرید فصل 2022/23 لالیگا را با یک بازی خارج از خانه مقابل آلمریا که به تازگی صعود کرده است، آغاز می‌کند.

چهار روز پس از قهرمانی در سوپرکاپ یوفا مقابل آینتراخت فرانکفورت در هلسینکی، لوس بلانکوس با کسب هر سه امتیاز در اندلس، به دنبال شروع موفقی در این رقابت‌ها خواهد بود.

تیم کارلو آنچلوتی پیش فصل خوبی را پشت سر گذاشت، جایی که بازیکنان این فرصت را داشتند که برای مدت طولانی با هم کار کنند و نه مصدومیت جدی و نه جدایی بزرگ بازیکنان کلیدی وجود داشت.

سرمربی ایتالیایی برای سومین بار در ورزشگاه پاور هورس روی نیمکت می‌نشیند. در دو دیدار قبلی، رئال مادرید در سال 2014 5 بر صفر و یک سال بعد 4 بر یک پیروز شد. از بین بازیکنانی که آن 9 گل را به ثمر رساندند، تنها کریم بنزما همچنان در تیم حضور دارد.

رکورد آنچلوتی در افتتاحیه‌های لیگ

در همین حال، بازی در آلمریا بیست و هفتمین بازی افتتاحیه آنچلوتی در لیگ خواهد بود. در کمال تعجب، سرمربی ایتالیایی تنها یک شکست در این 27 بازی به ثبت رسانده و تیم‌هایش را به 20 برد و 5 تساوی رسانده است.

تنها دیداری که آنچلوتی باخت در میلان بود. در 31 آگوست 2008، بولونیا با پیروزی 2-1 روسونری را شگفت زده کرد، در فصلی که تیمش با فاصله زیادی از اینتر ژوزه مورینیو سوم شد.

فصل گذشته تیم او در ویتوریا در اولین بازی رقابتی که با قهرمانی به پایان رسید، آلاوس را 4 بر یک شکست داد.

شانس رئال مادرید برای تاریخ سازی

رئال مادرید از سال 2008 که برند شوستر تیمش را به قهرمانی در لالیگا هدایت کرد، پس از اینکه فابیو کاپلو در فصل قبل قهرمان لیگ شد، عناوین متوالی کسب نکرده است.

برای یافتن مربی‌ای که دو جام متوالی لیگ را کسب کرده باشد، باید تمام راه را به سال 1989 برگردید، زمانی که لئو بینهاکر به سه قهرمانی متوالی خود پایان داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز