خبرگزاری کار ایران

توکلی: داور عجیب و غریب خطا گرفت/ مقابل گل‌گهر دنبال 3 امتیاز هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۵۳۵

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان معتقد است اشتباه داور در بازی مس رفسنجان و نساجی تاثیرگذار و عجیب بوده است.

شاهین توکلی در گفتگو با ایلنا، پیرامون بازی مس رفسنجان و نساجی در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: خدارا شکر بازی خوبی به نمایش گذاشتیم. 70 دقیقه به بازی تسلط کامل داشتیم و توپ و میدان در اختیار تیم ما بود. فکر می‌کنم روی بعضی موقعیت‌ها بی دقتی کردیم و رفته رفته بچه‌ها هماهنگ‌تر می شوند. نسبت به هفته اول لیگ برتر شرایط خوبی داشتیم.

وی درباره اعتراض محمد ربیعی و باشگاه مس رفسنجان بر روی صحنه ای که خطا صورت گرفته بود، گفت: من اهل اینکه به داور اعتراض کنم یا او را تحت فشار بگذارم نیستم. اولاً که آن صحنه مهاجم در آفساید قرار داشت. بعد عقب عقب آمد و به من برخورد کرد و روی من خطا شد، اما داور تصمیم دیگری گرفت. واقعاً این نحوه اعلام خطا تعجب برانگیز بود. به نظرم اشتباهات داور در نتیجه بازی تاثیرگذار بود. 

بازیکن تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: تیم ما تمریناتش را به موقع آغاز کرد و با تصمیمات خوب آقای جودکی در هفته اول میزان آمادگی بدنی بسیار بالایی داریم. 

توکلی درباره تقابل با گل گهر سیرجان در هفته دوم لیگ برتر، تصریح کرد:  بازی تیم ما و گل‌گهر همیشه خاص بوده و دربی کرمان است. این تیم رقیب مستقیم ما محسوب می شود و ما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که 3 امتیاز مسابقه را کسب کنیم. مطمئناً این بازی زیبا خواهد بود.

وی پیرامون آخرین وضعیت شهر رفسنجان پس از سیل و ورزشگاه میزبانی مسابقه، تصریح کرد:  شهر نسبتاً به چند روز گذشته وضعیت خیلی بهتری پیدا کرده است. در این سیل مردم اذیت شدند و هنوز کمی شوکه هستند اما شرایط در روزهای اخیر نرمال‌تر شده است. در مورد ورزشگاه الحمدالله زیرساخت‌ها خوب بود و مشکلی ندارد. حتی می‌توانم بگویم چمن رفسنجان نسبت به اصفهان هم بهتر است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز