خبرگزاری کار ایران

تهدید به مرگ بازیکن سابق چلسی در برزیل!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۴۱

بازیکن سابق آرسنال و چلسی گفت تیم محلی کورینتیانس را پس از تهدید به مرگ ترک کرده است.

 به گزارش ایلنا، ویلیان، بازیکن 34 ساله تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به کورینتیانس رفت، اما بازگشت برای این وینگر که از اولین بازی خود در سال 2011 ، 70 بازی ملی برای تیم ملی برزیل انجام داده، خوشایند نبود.

روز جمعه ویلیان گفت که به اروپا بازخواهد گشت و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرده است. این بازیکن به فولام لینک شده است. ویلیان به خبرنگار گلوبو اسپورت گفت: "من برای تهدید به برزیل نیامدم. هر زمان که کورینتیانس شکست می‌خورد و گاهی اوقات در بازی خوب کار نمی‌کردم، خانواده‌ام در شبکه‌های اجتماعی تهدید و نفرین می‌شدند. ابتدا همسرم و دخترانم را تهدید کردند و پس از مدتی شروع به حمله به پدر و خواهرم کردند."

ویلیان به دلیل عملکرد ضعیف در زمین مورد حمله برخی از هواداران قرار گرفت، زیرا کورینتیانس با وجود اینکه تیم در رده دوم لیگ برزیل قرار داشت، در هفته های اخیر از دو رقابت مهم حذف شد.

کورینتیانس در بیانیه‌ای گفت: "کورینتیانس خروج این ورزشکار را پذیرفت. ویلیان به دلیل مشکلات خصوصی و خانوادگی، تمایل به ترک برزیل اشاره کرد. کورینتیانس متاسف است، اما به تصمیم بازیکن احترام می‌گذارد."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز