خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: گلم به ملوان فراموش نشدنی است / هیچ تیمی را مانند تیم امسال یکدل ندیدم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۳۰۴

مدافع تیم پیکان ابراز امیدواری می‌کند همراه با تیم یکدست فصل جدید بهترین نتایج را تجربه کند.

دانیال جهانبخش در گفتگو با ایلنا درخصوص برتری مقابل تیم ملوان بندرانزلی در هفته نخست لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و با تلاش تمام تیم موفق شدیم که برنده از زمین مسابقه خارج شویم. نزدیک به یک ماه تمرینات سخت را دنبال کردیم، فکر می‌کنم اولین تیمی بودیم که تمرینات پیش فصل را آغاز کردیم و امیدوارم در سایر مسابقات هم با نتیجه رضایتبخش از زمین خارج شویم.

جهانبخش درباره گلزنی برابر ملوان که به اولین گل فصل هم تبدیل شد، گفت: گل ما روی یک کار تیمی بود و من هم چنین گلی را قبلا تمرین کرده بودم. خوشحالم که اولین گل تیم و فصل را به ثمر برسانم و تیم سه امتیاز را به دست آورد. این اولین گلم با پیراهن پیکان هم بود و مطمئنا فراموش نشدنی است.

مدافع پیکان درباره طلسم شکنی ناکامی در کسب نتیجه به میزبانی ورزشگاه دستگردی، همچنین اضافه کرد: من اعتقادی به طلسم و این صحبت‌ها ندارم ولی با بچه‌ها هم که صحبت می‌‎کردیم دوست داشتم بازی در دستگردی باشد چون بازی در ورزشگاه انقلاب کرج مسیر دورتر است و رفت و آمد سخت‌تر خواهد بود. اعتقادی به طلسم شدن نداشتم و همه تیم برای یک پیروزی خوب آماده بودند، خوشحال کننده است که فصل را با پیروزی آغاز کردیم.

دانیال جهانبخش درمورد دیدار هفته دوم مقابل مس کرمان افزود: دو مسابقه ابتدایی ما برابر تیم‌های صعود کرده به لیگ برتر است که انگیزه زیادی برای اثبات خود دارند. آقای حسینی خیلی روی این مساله تمرکز داشت و با آنالیز کامل به زمین رفته بودیم. در این مسابقه که خارج از خانه هم برگزار می‌شود مسلما  با احترام به حریف برای پیروزی به میدان می‌رویم و امیدوارم این روند ادامه دار باشد.

مدافع پیکان درباره وضعیتش و همچنین همکاری با مجتبی حسینی گفت: خوشحالم که با آقای حسینی و کادرفنی ایشان کار می‌کنم، تیم و کادرفنی عالی هستند و هیچ تیمی را مانند امسال یکدست و یکدل ندیدم. بچه‌ها یکدل و همراه هم هستند تا بهترین نتایج را کسب کنیم. تلاش می‌کنیم تا بهترین روزها را در فصل جدید سپری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز