خبرگزاری کار ایران

با قراردادی قرضی از الاهلی؛

رسمی: قایدی به استقلال بازگشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۰۶۵

مهاجم سابق تیم استقلال تهران با قراردادی قرضی به این تیم بازگشت.

به گزارش ایلنا، دقایقی قبل باشگاه شباب‌الاهلی امارات در خبری رسمی حضور یک ساله و قرضی مهدی قایدی در استقلال را تایید کرد.

باشگاه استقلال تهران با تایید این انتقال نوشت: «بعد از توافق دو باشگاه استقلال و الاهلی امارات، مهدی قایدی به مدت یک فصل و به صورت قرضی به استقلال پیوست.»

مهدی قایدی در تابستان گذشته با جدایی از استقلال تهران قراردادی پنج ساله با تیم شباب الاهلی امضا کرد و راهی لیگ امارات شد.

مهاجم ۲۴ ساله طی یک فصل حضور در لیگ امارات نتوانست عملکرد موفق در استقلال را تکرار کند. قایدی طی حضور در تمامی مسابقات تنها ۴ گل برای الاهلی به ثمر رساند.

حضور مهدی قایدی در ترکیب استقلال تهران ضمن هیجان انگیز بودن برای طرفداران این باشگاه، دردسرهای ریکاردو ساپینتو در انتخاب گزینه‌های هجومی را افزایش می‌دهد.

سایپنتو در نقل و انتقالات تابستانی پیمان بابایی، سجاد شهباززاده، کاوه رضایی و محمد محبی را به استقلال اضافه کرد و همچنین قرارداد ارسلان مطهری و آرمان رمضانی نیز تمدید شد.

قایدی در حالی برای به دست آوردن در جایگاه تهاجمی استقلال وارد رقابت با گزینه‌های نامبرده می‌شود که در تمامی مسابقات لیگ برتر برای استقلال ۸۱ مرتبه به میدان رفت و ۲۰ گل زده و ۱۶ پاس گل ارسال کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز