خبرگزاری کار ایران

آخرین اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا: منچستر بازیکن جدید می‌خواهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۳۹۵

به روز رسانی‌های اخبار و شایعات نقل و انتقالات فوتبال اروپا را دنبال کنید.

به گزارش ایلنا، به روزترین اخبار و شایعات پیرامون نقل و انتقالات فوتبال اروپا را مشاهده می‌کنید:

* رسمی: محمد کامارا هافبک 22 ساله مالیایی سالزبورگ با قراردادی 5 ساله به موناکو پیوست.

* اسپورت: دیونگ به هم‌تیمی های خود گفته احتمالا به منچستریونایتد خواهد پیوست. شیاطین سرخ همه توان خود برای جذب او را به کار خواهند گرفت و پیشنهاد مالی آن‌ها بهتر از چلسی است.

* رومانو: منچستریونایتد امیدوار است هفته آینده یک یا 2 خرید داشته باشد. پس از تکمیل قرارداد آدرین ربیو، آنها جذب یک مهاجم نوک و یک وینگر را بررسی می‌کنند.

* مسی: توپ طلا؟ فکر می‌کنم امسال هیچ شکی وجود ندارد، واضح است که بنزما سال تماشایی را پشت سر گذاشت.

* میرر: اریک تن هاگ معتقد است که فرنکی دی یونگ منچستریونایتد را به جای چلسی انتخاب خواهد کرد.

* اتلتیک: منچستریونایتد مذاکراتی را با اتلتیکومادرید در مورد انتقال آلوارو موراتا با مبلغ 30 میلیون پوند انجام داده است.

* چلسی در مورد پیر امریک اوبامیانگ جدی است. مذاکرات در حال ورود به مراحل مهمی است. تاد بوهلی در تماس مستقیم با افراد نزدیک به معامله است. توخل فشار می آورد. چلسی در حال آماده سازی پیشنهاد اولیه برای اوبامیانگ است.

* در مورد معامله انتقال وسلی فوفانا به چلسی: کار در حال پیشرفت است. صحبت هایی از طریق واسطه‌ها وجود دارد‌، چلسی واقعاً فشار می آورد. چلسی در روزهای آینده پیشنهاد جدیدی برای وسلی فوفانا ارائه خواهد کرد.

* ناتینگهام فارست قصد دارد نیل موپای را با قرارداد دائمی از برایتون به خدمت بگیرد. مبلغ پیشنهادی به ارزش 15 میلیون پوند همراه با پاداش‌ها است. موپای قراردادی چهار ساله امضا خواهد کرد که تا ژوئن 2026 اعتبار دارد. مذاکرات تقریباً تکمیل شده است.

* تن هاگ: خرید جدید؟ بله، ما به بازیکنان با کیفیت نیاز داریم . سعی خواهیم کرد آنها را متقاعد کنیم که با جمع ما بپیوندند. فقط وقتی ما باهم باشیم‌ می‌توانیم‌ از پس آن بر آییم. سرمربی یعنی پذیرفتن مسئولیت و من قبولش دارم.

* ژاوی درباره قرارداد دی یونگ:" نه، فرنکی دی یونگ بازیکن جایگزین نیست. من نمی‌دانم چه اتفاقی برای بازار خواهد افتاد. من می توانم تضمین کنم که اگر او بماند، برای ما مهم خواهد بود." 

 


13 اوت

* فوت مرکاتو: لسترسیتی حالا راضی به فروش وسلی فوفانا مدافع 21 ساله و فرانسوی خود شده است و برای فروش او 95 میلیون یورو می‌خواهد.

* فابریتزیو رومانو: پس از پیوستن آدرین رابیو به منچستریونایتد، لئاندرو پاردس به عنوان هافبک جدید همچنان هدف اصلی یوونتوس خواهد بود. همه طرف ها به تکمیل دومینو در هفته های آینده خوش بین هستند. شرایط شخصی توافق شده بین پاردس و یوونتوس. معامله اکنون به رابیوت بستگی دارد.

* رسمی: نیکو گونزالز با بارسلونا تا سال 2026 تمدید کرد و تا بصورت قرضی در این فصل به والنسیا پیوست.

* فابریزیو رومانو: کارلو آنچلوتی در مصاحبه ای با یک روزنامه ایتالیایی اعلام کرد بعد از پایان کارش در رئال مادرید از دنیای مربیگری خداحافظی خواهد کرد.

* اتلتیک‌: باشگاه نیوکاسل در حال برنامه ریزی برای جذب کریستین پولیشیچ هافبک آمریکایی باشگاه چلسی است.

* اکیپ: کیلور ناواس کاملا موافق با انتقال به ناپولی است، تنها ناپولی باید برای این انتقال با پاری سن ژرمن به توافق برسد.

* فران مارتینز: توافق کامل بین ممفیس و یوونتوس بسیار نزدیک است. باشگاه بارسلونا ممکن است به او اجازه خروج رایگان بدهد. در مورد اوبامیانگ فقط یک پیشنهاد بزرگ از چلسی شنیده خواهد شد.

* فابریتزیو رومانو: ⁩توماس توخل امروز تایید کرد: "مارکوس آلونسو در تمرین نیست، او در تلاش است تا انتقال خود را تکمیل کند." همه چیز از یک هفته پیش با بارسلونا به توافق رسیده است و هنوز منتظر چراغ سبز نهایی باشگاه هستیم. قرارداد آلونسو تا سال 2024 اعتبار خواهد داشت و یک سال دیگر نیز اختیاری دارد.

* اتلتیک: منچستریونایتد مذاکراتی را با آلوارو موراتا، مهاجم اتلتیکو مادرید انجام داده است که مبلغی بالغ بر 35 میلیون یورو در اختیار دارد.

* رسمی: فیکایو توموری قرارداد خود را تا سال 2027 با میلان تمدید کرد.

* فابرتزیو رومانو: یوونتوس در حال نزدیک‌تر شدن به توافق با وکلای دیپای است، مذاکرات به خوبی پیش می‌رود. امروز نیز تماس‌های مثبتی برقرار شد. مذاکرات‌ و بحث بر سر قرارداد دو ساله‌ انجام شده.‌ منتظر تکمیل اسناد رسمی در روزهای آینده باشید. تاتنهام و یا هیچ باشگاه ترکیه ای در رقابت نیستند.


12 اوت

دنیل واس هافبک دانمارکی اتلتیکومادرید با عقد قراردادی تا سال 2025 به بروندبی دانمارک پیوست.

* اسکای اسپورتس: منچستریونایتد اعلام کرده است که مارکوس رشفورد برای فروش نیست.

* رسمی: آندره پینامونتی مهاجم اینتر با عقد قراردادی به مدت 5 سال به ساسولو پیوست.

* رسمی: فیلیپ کوستیچ وینگر اینتراخت فرانکفورت با قراردادی تا سال 2025 به یوونتوس پیوست.

* فوت مرکاتو: مارکوس رشفورد شخصا دوست دارد هر چه سریعتر راهی پاری سن ژرمن شود.

* اسکای: لوکا پلگرینی مدافع 23 ساله و ایتالیایی یوونتوس با عقد قراردادی قرضی به اینتراخت فرانکفورت پیوست.

* کوپه: اگر بارسلونا تا قبل از شنبه قراردادهای جدید خود را ثبت نکند، تا ژانویه نمی‌تواند از آن‌ها استفاده کند.

* تایمز: منچسترسیتی تنها در صورت دریافت یک پیشنهاد بزرگ اجازه جدایی برناردو سیلوا را خواهد داد. سیتیزن‌ها معتقد هستند بارسلونا توانایی پرداخت مبلغ زیادی را ندارد و به همین دلیل احتمالاً این هافبک 28 ساله و پرتغالی در این تیم بماند.

 


11 اوت

* اکیپ: پاری سن ژرمن قبلا با اردوی رشفورد تماس گرفته است، مذاکرات مثبت پیش می‌رود. قرارداد او در ژوئن 2023 به پایان می‌رسد و پاریس آماده است تا به او این فرصت را بدهد تا حرفه خود را از سر بگیرد.

* فابریزیو رومانو: پاردس با یوونتوس به توافق شخصی رسیده و فقط پاری سن ژرمن و یوونتوس باید سر مبلغ انتقال با هم به  توافق برسند.

* دی‌مارتزیو: کیلور ناواس دروازه‌بان 35 ساله و کاستاریکایی پاری سن ژرمن در آستانه‌ انتقال به ناپولی قرار دارد.

* رسمی: نیکولا میلنکویچ تا سال 2027 با فیورنتینا تمدید کرد.

* رسمی: هاروی الیوت قراردادش رو تا سال 2027 با لیورپول تمدید کرد.

* دی مارتزیو: قرارداد فیلیپ کاستیچ بین یوونتوس و آینتراخت فرانکفورت به اتمام رسیده است، لوکا پلگرینی مدافع چپ ایتالیایی یوونتوس اکنون می تواند به عنوان بخشی از معامله در نظر گرفته شود.

* مارکا: توافق اولیه رئال مادرید و بایرن لورکوزن برای انتقال استعداد ایکر براوو به رئال مادرید، رئال مادرید پس از کشمکش برای جذب او از اتلتیکومادرید پیشی گرفت.

* فیلیپ کوستیچ برای عقد قرارداد با یوونتوس و انجام تست های پزشکی باشگاه وارد تورین شد.

* اکیپ: در صورت شکست در جذب میلان اسکرینیار، سران پاری سن ژرمن به سراغ جذب محمد سیماکان مدافع 22 ساله و فرانسوی لایپزیک خواهند رفت.

* رسمی: خورخه سانچز مدافع باشگاه کلاب آمریکا مکزیک با عقد قراردادی راهی آژاکس شد.

* فابریزیو رومانو: وضعیت کریستین پولیشیچ در چلسی همچنان آرام است و هیچ مذاکره‌ای از سوی هیچ باشگاهی برای او در جریان نیست.

* لا گازتا: یوونتوس برای انتقال ارتور ملو به والنسیا و رابیوت به منچستریونایتد چراغ سبز نمی دهد تا زمانی که پاردس از پاری سن ژرمن به یونتوس بپیوندد.

* روجر تورلو: بارسا امیدوار است امروز اهرم چهارم را فعال کند تا بتواند قبل از اولین بازی این شنبه لیگ در مقابل رایو وایکانو در اسپاتیفای نیوکمپ، قراردادها را ثبت کند.

* فابریزیو رومانو: چلسی در حال کار روی معاملات مختلف است. مذاکرات با واسطه های معامله وسلی فوفانا، پس از رد دو پیشنهاد. پیر اوبامیانگ از هفته گذشته به عنوان گزینه مورد بحث قرار گرفت اما هنوز پیشنهادی به بارسا ارائه نشده است. انتظار می‌رود به زودی پیشنهاد جدیدی برای چزاره کاسادی استعداد متولد 2003 اینتر ارائه شود.

* فابریزیو رومانو: چلسی آماده است آنچه را که بارسلونا می‌خواهد برای فرنکی دی یونگ بپردازد.

* فلورنتینو پرز: با ترکیبی که در اختیار داریم، تا امروز به هیچ خریدی فکر نمی‌کنیم. بنزما قبلاً هم لایق توپ طلا بود اما این بار، هیچ تردیدی وجود ندارد. اگر بنزما مصدوم شود، ما مهاجمان زیادی داریم، و باعث نگرانی من نمی‌شود.

* فابریزیو رومانو: تماس‌های مستقیم جدیدی برای فابیان رویز به پاری سن ژرمن برنامه ریزی شده است. پاری سن ژرمن با فابیان توافق کامل دارد و او قرارداد را تمدید نمی‌کند، بنابراین این موضوع در نظر گرفته می‌شود. پاری سن ژرمن و ناپولی هنوز در حال مذاکره در مورد رقم نهایی، بخشی از مذاکرات کیلور ناواس هستند.

* فابرتزیو رومانو: انتقال سرخیو گومز مدافع چپ 21 ساله و اسپانیایی اندرلخت به منچسترسیتی قطعی شد. دو باشگاه منچسترسیتی و اندرلخت برای این انتقال با مبلغ نزدیک به 15 میلیون یورو به توافق رسیدند و به زودی تکمیل خواهد شد. او پس از ثبت قرارداد احتمالا یک فصل قرضی در خیرونا توپ خواهد زد.

 


10 اوت

* توماس توخل به تاد بولی فشار می‌آورد تا پیر اوبامیانگ را به خدمت بگیرد زیرا او به عنوان یک مهاجم عالی در نظر گرفته می‌شود؛ اما بارسلونا هنوز پیشنهاد رسمی دریافت نکرده است. چلسی همانطور که هفته گذشته اعلام شد اوبا را به عنوان یک گزینه در نظر می‌گیرد.

* رسمی: مالانگ سار با قراردادی قرضی از چلسی به موناکو پیوست که شامل بند خرید (دارای قابلیت اجباری شدن بند) نیز است.

* رسمی: دانیله بازلی به کومو پیوست. هافبک ایتالیایی به صورت آزاد از کالیاری با قراردادی معتبر تا سال 2024 با گزینه تمدید برای یک سال دیگر به کومو پیوست.

* رومانو: آث میلان اکنون در حال بستن قرارداد جدید با فیکایو توموری است. مذاکرات از ژوئن در حال انجام است و امروز نیز تماس جدیدی برای انجام تمدید قرارداد وجود خواهد داشت. توموری می‌خواهد بماند، میلان می‌خواهد او را به عنوان بازیکن کلیدی خود حفظ کند.

* رومانو: تست‌های پزشکی برای مالانگ سار به پایان رسید، او اکنون به‌عنوان بازیکن جدید موناکو به‌صورت قرضی با بند 15 میلیون یورویی معارفه میشود که البته این بند می‌تواند اجباری شود. چلسی و موناکو امروز در حال آماده سازی اسناد و قراردادها هستند.

* فابریزیو رومانو: قرارداد فیلیپ کوستیچ هافبک صرب اینتراخت فرانکفورت با یوونتوس امروز در تورین به امضا خواهد رسید.

* اسپورت: باشگاه بارسلونا و چلسی برای انتقال فرنکی دی یونگ با مبلغ بیش از 80 میلیون یورو به توافق بسیار نزدیک هستند.

* گاتزتا دلو اسپورت: آدرین رابیوت از منچستریونایتد یک قرارداد سه ساله با دستمزد سالانه 10 میلیون یورو درخواست کرده است.

* فابریزیو رومانو: یوونتوس می خواهد در عقد قرارداد با ممفیس دپای سریع عمل کند، علاقه ای از سوی تاتنهام وجود ندارد. یوونتوس در حال بحث در مورد قرارداد دو ساله با وکلای ممفیس است.

* بولونیا انتظار داشت که منچستریونایتد در اواخر این هفته پیشنهاد جدیدی را برای مارکو آرناوتوویچ در حدود 13/14 میلیون یورو ارائه کند. اما پس از شکایت هواداران، هیئت مدیره منچستریونایتد صبح روز سه شنبه به بولونیا گفت که این قرارداد منتفی است. فرصتی برای بحث مجدد نیست، 100% کنسل شده است.

* رومانو: نیکو به زودی به عنوان بازیکن جدید والنسیا معرفی خواهد شد. توافق کامل با بارسلونا وجود دارد. جنارو گتوزو قبلاً با نیکو تماس گرفته بود تا پروژه تیمش را توضیح دهد و‌ میزان زمان بازی او را تضمین کند.

* تلگراف: منچستریونایتد از رقابت با چلسی برای جذب فرانکی دیونگ کنار رفت زیرا همه چیز نشان می‌دهد که این بازیکن نمی‌خواهد به منچستر برود.

* آاس: جرارد پیکه به باشگاه بارسلونا گفته است که حاضر است در فصل آینده به صورت رایگان و بدون دستمزد بازی کند.

* رومئو آگرستی: یوونتوس تنها باشگاهی است که به جذب دپای علاقه دارد، اول از همه خود بازیکن باید راهی برای فسخ قراردادش با بارسلونا پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز