خبرگزاری کار ایران

حق را در روز روشن ضایع می‌کنند

واکنش واعظ آشتیانی به ردصلاحیت در انتخابات فدراسیون: در زندگی‌ام تلاش می‌کنم، اما زور نمی‌زنم!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۳۶۹

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال پس از عدم تأیید صلاحیت خود گفت که حق در روز روشن ضایع می‌شود.

امیررضا واعظ آشتیانی کاندیدای فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تأیید نشدن صلاحیتش برای شرکت در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال اظهار داشت: براساس وظیفه ملی خودم جلو آمدم، اما تقدیر اینگونه رقم خورد. جالب است که می‌بینیم چگونه حق را در روز روشن ضایع می‌کنند؛ مقصر، مُحِق می‌شود و محق، مظلوم واقع می‌شود. حق‌خوری در روز روشن هم برای خودش عالمی دارد.

وی با بیان اینکه نامه امضای پنج عضو مجمع فدراسیون فوتبال به نامزدها ارائه نشد، یادآور شد: تا چه زمانی باید ببینیم سازمانی که خودش مقصر است، خودش را تبرئه و دیگران را محکوم می‌کند؟ کجا فرم امضای پنج عضو مجمع را ارائه کردند؟ این نامه در کدام بخش سایت فدراسیون بود که آن را پرینت بگیریم؟ در زمان ثبت‌نام حضوری، چه کسی این فرم را در اختیار ما گذاشت؟

وی با اشاره به نامه خود به کمیته استیناف انتخاباتی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: انتظار دارم حقوقدانان در این باره قضاوت کنند. این قضاوت از قبل نوشته شده بود و متأسفم برخی‌ها با باورهای خودشان هم بازی می‌کنند. همیشه در زندگی‌ام تلاش می‌کنم، اما زور نمی‌زنم. در فوتبالی که سالانه پنج هزار میلیارد تومان توسط دولت و خصولتی‌ها در آن هزینه می‌شود، اتفاقات رنگارنگ بی‌ارتباط نیست.

 

.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز