خبرگزاری کار ایران

ثبت چهارمین طلای ایران در مسابقات کشورهای اسلامی

کد خبر : ۱۲۶۴۲۳۰

حسین لطفی نماینده وزن 58- کیلوگرم کشورمان با برتری برابر حریفی از کشور ترکیه در فینال بازی های همبستگی کشورهای اسلامی صاحب مدال طلا شد.

به گزارش ایلنا، بازی‌های کشورهای اسلامی از امروز سه شنبه ۱۸ مرداد ماه به صورت رسمی آغاز شد. در نخستین روز این بازی ها، مسابقات تکواندو با برگزاری مبارزات اوزان ۵۷- و ۵۳- کیلوگرم در گروه زنان، ۵۴- و ۵۸- کیلوگرم در گروه مردان برگزار شد که 4 نماینده تکواندو کشورمان موفق به کسب 2 طلا و 2 برنز شد.

 

در گروه پسران حسین لطفی نماینده وزن ۵۸- کیلوگرم تکواندو ایران، دور اول را به دلیل غیبت حریفی از ساحل عاج پشت سر گذاشت و درادامه «محسن رضایی» از افغانستان را شکست داد. وی در مبارزه سوم خود به مصاف «چوان وان تان» از مالزی رفت و با برتری 2 بر صفر راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

 

لطفی در این مرحله «ماگومدوف» از جمهوری آذربایجان را نیز با نتیجه ۲ بر صفر شکست داد و به دیدار پایانی صعود کرد. وی برای کسب مدال طلا «پولاد گورکم» از ترکیه را با نتایج 15 بر4 و 5 اخطاره شدن رقیب شکست داد و به نشان طلا دست پیدا کرد.

در روز نخست مسابقات تکواندو، تیم ایران 4 نماینده داشت که ناهید کیانی و حسین لطفی 2 مدال طلا، مهدی حاج موسایی و نسترن ولی زاده 2 مدال برنز کسب کردند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز