خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: دوست دارم برناردو سیلوا در سیتی بماند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۳۱۳۳

سرمربی منچسترسیتی تایید کرد خواستار ادامه همکاری با بازیکن پرتغالی است.

به گزارش ایلنا، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی درباره گزارش هایی مبنی بر جدایی برناردو سیلوا از ورزشگاه اتحاد گفت: "من بارها گفته ام، رضایت من از آموزش دادن به بچه هایی که در چند سال گذشته انجام داده ایم بسیار زیاد بود. برای مثال، با الکس [زینچنکو]، با گابریل [خسوس]، با رحیم [استرلینگ] راحت کار کردم. چهره های باورنکردنی که به ما کمک زیادی کردند تا به آنچه به دست آوردیم، برسیم. اما در نهایت، گاهی باشگاه، گاهی بازیکن، گاهی ایجنت، به دلایل زیادی، گاهی اوقات شما باید مسیر‌ها را تقسیم کنید.

بارها گفته‌ام که خواسته بازیکن مهمترین چیز است. من می‌خواهم افرادی راضی باشند که اینجا با هم این کار را انجام دهند. البته من دوست دارم برناردو اینجا ادامه دهد، او بازیکن ویژه ای در رختکن برای من است، اما نمی دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد. راستش من نمی دانم.

اتفاقی که قرار است بیفتد، رخ خواهد داد و اگر او بماند عالی است و اگر مجبور به ترک شود به این دلیل است که فوتبال اینگونه است، باشگاه ها توافق کرده اند، بازیکن خواسته هایی دارد و من کسی نیستم که جلوی این خواسته را بگیرم.

وقتی یک بازیکن فوتبال هستید، کوتاه است، متوجه نمی‌شوید، بلافاصله تمام می‌شود. من نمی‌خواهم جلوی میل یک بازیکن را بگیرم، اما در عین حال، من فقط بخشی کوچک از باشگاه هستم، شما باید با باشگاه صحبت کنید، من هرگز در آن نقش نداشته‌ام و باشگاه تصمیم می گیرد، این برای من خوب است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز