خبرگزاری کار ایران

ادعای عضو هیات رییسه فدراسیون: طالقانی برکنار نشد، دوره اش تمام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۶۶۴

رییس کمیته امور استان هاى فدراسیون فوتبال توضیحاتى در خصوص تغییرات هیات فوتبال استان خوزستان ارائه داد.

به گزارش ایلنا، طهمورث حیدرى در این خصوص گفت: با توجه به مطالبی که برخی در خصوص پایان دوره ریاست هیات استان خوزستان مطرح و آن را برکناری عنوان می کنند لازم است به مواردى اشاره شود.

عضو هیات رییسه و رییس کمیته امور استانها گفت:شأن روسای هیات‌های استانی همیشه مورد مراعات فدراسیون است و به آن توجه جدى داریم چون انتخاب هیات رییسه تمام استان‌ها به صورت دموکراتیک و با مراجعه به آرای عمومی مجمع آنها انجام مى شود اما گاهی مواردی اتفاق میافتد که خارج از اراده فدراسیون است اما در هر حال تصمیم ما با قانونمندی و مراعات اساسنامه هیات هاست.

حیدری گفت:دوره هیات رییسه فوتبال خوزستان دو ماه است به پایان رسیده و قانونگذار در اساسنامه هیات‌ها برای اجازه ادامه کار یک رییس که مدتش تمام شده از لفظ "می تواند" استفاده کرده که الزام ندارد و نمى گوید ضرورتا باید بماند. در اساسنامه و بعد از پایان مهلت ریاست باید مدیرکل ورزش استان فرد جایگزین را پیشنهاد کند و سپس فدراسیون صدور حکم می کند پس تصمیم اولیه را استان اتخاذ می کند و نه فدراسیون.

حیدری در پایان گفت: با توجه به این که کلیه مراحل ابلاغ سرپرست جدید هیات خوزستان مطابق اساسنامه هیات‌های استانی بوده استفاده از لفظ برکناری صحیح نیست، دوره ایشان تمام شده و سرپرست انتخاب شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز