خبرگزاری کار ایران

بردیف: مستحق برد بودیم و به آن رسیدیم/ از حمایت همه جانبه هواداران ممنونم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۸۵

سرمربی تراکتور در مورد تقابل با صنعت نفت صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، تیم تراکتور در دیدار هفته ششم لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر تیم صنعت نفت آبادان را شکست داد. قربان بردیف پس از این مسابقه در نشست خبری گفت: نیمه اول چند فرصت داشتیم که نتوانستیم به نتیجه برسیم، اما در نیمه دوم تیم ما بهتر شد و در آخر توانستیم گل بزنیم.

وی راجع تعویض‌های دیرهنگام این تیم گفت: اجازه بدهید در خصوص اینکه چه زمانی چه بازیکنی را تغییر بدهم خودم تصمیم بگیرم.

بردیف در پاسخ به این سوال که تراکتور عملکردی مانند دیدار با آلومینیوم نداشت، گفت: در مورد بازی امروز صحبت کنیم و با بازی آلومینیوم کاری نداریم. اینطور باشد باید 5 بازی گذشته را به یاد بیاوریم.

سرمربی تراکتور راجع به اینکه به ترکیب ایده‌آل خود دست یافته است یا نه، گفت: باید خیلی از حمایت هواداران تشکر کنم و بازیکنان و مربیان این احساس را دارند که هواداران از آنها حمایت و پشتیبانی می‌کنند. آرام آرام در حال نزدیک شدن به شرایط کامل مدنظرمان هستیم و صحبتی در رابطه با کلمه ایده‌آل نداشتم که بخواهم بگویم تیم ایده‌آلم این است یا نه. رفته رفته پیشرفت می‌کنیم و به شرایط مدنظر خود نزدیک می‌شویم. همانطور که گفته بودیم هفته پنجم و ششم به اهداف خود نزدیک‌تر می‌شویم.

وی در خصوص عدم استفاده از شاهین ثاقبی و اینکه این بازیکن در تفکرات او جایی دارد یا نه، گفت: شاهین خیلی خوب تمرین می‌کند و هیچ بحثی در آن نیست. قطعاً شاهین هم بازی خواهد کرد و شاید یک جایی بخواهیم از او استفاده کنیم، اما بازی عوض می‌شود و باید تاکتیک دیگری را انجام بدهیم. برخی اوقات نیز اگر بخواهیم از یک بازیکن استفاده کنیم باید تاکتیک را تغییر بدهیم. مطمئن باشید این بازیکن در تفکرات من جای دارد.

بردیف درباره ادعای پرکاس در مورد عدم رعایت فیرپلی در دو صحنه و تاکتیک تیم تراکتور که انداختن توپ پشت مدافعان صنعت نفت بود، عنوان کرد: اصلاً متوجه این موضوع نشدم و حواسم جای دیگر بود. قرار است در خصوص خطاها صحبت کنیم؟ به هیچ عنوان اینگونه نبود و ایشان مطمئناً درست فکر نمی‌کند.

وی در خصوص عملکرد پرانتقاد تراکتور در نیمه نخست و عملکرد ضعیف بازیکنان جناح چپ این تیم گفت: درست می‌گویید و اصلاً از شرایط کسانی که بازی کردند رضایت نداریم. بین دو نیمه صحبت کردیم و صد در صد فعال‌تر شدند و سعی کردند بیشتر سانتر کنند تا بتوانیم به هدف خود برسیم.

وی درباره موفقیت تراکتور در کنترل توپ و بازیسازی در مقابل دفاع فشرده صنعت‌نفت گفت: تیم صنعت‌نفت خیلی خوب دفاع می‌کند و در تمام بازی‌های که از این تیم دیدم در جا به جایی عرضی خیلی خوب عمل می‌کردند. هدف ما این بود که منطقه بازی را عوض و با این اقدام بین مدافعان این تیم فضا ایجاد و از آن استفاده کنیم. نیمه نخست اصلاً شرایط برای استفاده ما خوب نبود، اما نیمه دوم بهتر شد. زمانی که اسدی را به عنوان فوروارد گذاشتیم، خواسته او برای بازی کردن و انرژی که گذاشت به تیم ما کمک کرد و توانستیم گل بزنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز