خبرگزاری کار ایران

طاهرخانی: برای تکرار قهرمانی جام حذفی تلاش می‌کنیم/ با پیکان توافقی نکردم

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۲۵۰۰

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران توافق مالی با پیکان را رد کرد تا همچنان پنجره نقل و انتقالاتی خودروسازان بسته باشد.

شاهین طاهرخانی در خصوص آخرین شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران، اظهار داشت: اردوی خیلی خوبی در ترکیه داشتیم و شرایط آب و هوایی خوب کمک زیادی کرد تا تمرینات پرفشاری را دنبال کنیم و برای لیگ برتر بیشتر آماده شویم. 

وی افزود: در اردوی ترکیه، هر روز دو جلسه تمرین برگزار می‌کنیم تا از نظر شرایط بدنی به شرایط ایده‌آل برسیم.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران درباره همکاری با حمید مطهری عنوان کرد: آقای مطهری خیلی پُر انرژی هستند و وقت زیادی برای تمرینات صرف می‌کنند. سرمربی تیم تمایل دارند همیشه با برنامه و نظم کار را پیش ببریم، این موضوع در بلند مدت تاثیرات مثبتش را در تیم نشان خواهد داد. 

طاهرخانی درباره ارزیابی‌اش از مسابقات لیگ برتر، عنوان کرد: کل اعضای سعی می‌کنند هر روز بیشتر و بهتر از گذشته عمل کنند و امیدواریم بتوانیم این فصل هم قهرمانی جام حذفی را تکرار کنیم ضمن اینکه نماینده خوبی برای ایران در لیگ قهرمانان آسیا باشیم.

بازیکن نساجی در پاسخ به این سوال که آیا مطالباتش را از پیکان دریافت کرده است، گفت: مطالباتم از پیکان هنوز پرداخت نشده و هیچ توافقی هم نکردم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز