خبرگزاری کار ایران

انگار وزیر برای انتصابی شدن انتخابات تعارف دارد!

اولیایی: وزیر ورزش در صحبت‌هایش باید بیشتر دقت کند/ به فرایند انتخابات وجایگاه فوتبال لطمه وارد نکنید/ فوتبال ما به دلیل نداشتن VAR تحقیر شده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۷۵۴

مدیرعامل اسبق استقلال با انتقاد از صحبت‌های وزیر ورزش مدعی است که در شرایط انتخابات، سجادی باید با دقت بیشتری به تحلیل موضوع پرداخته تا شائبه انتصاب پیش نیاید!

کاظم اولیایی در گفتگو با ایلنا،‌ با اشاره به صحبت‌های وزیر ورزش در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال اظهار داشت: متاسفانه در شرایطی قرار گرفتیم که آقای وزیر با صحبت‌هایش قصد دخالت وموضع گیری  در انتخابات فدراسیون فوتبال دارند و همچنین اظهار نظر صریح ایشان در مورد مالکیت دولت و مالکیت مشترک دو باشگاه مسئله حذف سرخابی‌ها از لیگ قهرمانان آسیا  را تشدید می‌کند. مسئله روز برای شروع مسابقات لیگ برتر VAR و حذف داوران ایرانی از سطح بین‌المللی است که وظیفه شرکت توسعه و نگهداری از امکان  ورزشی که زیر نظر حوزه ریاست وزیر است باید کار را دنبال کند اما اصلآ در دستور کار قرار نداده‌اند.

وی افزود: وقتی انتخابات فدراسیون فوتبال در حال حاضر 3 کاندیدا دارد و هنوز برگزار نشده، وزیر با اظهار نظرهای خود توجه ها را به یک شخص خاص جلب می‌کند و این که دیگر انتخابات نیست،  انتصابات است. تحلیل وزیر ورزش یک موضوع ساده نیست. کلام او میان مدیران ورزشی و افراد دخیل در انتخابات تاثیرگذار است. اگر وزارت ورزش برای اعلام انتصابی بودن انتخابات تعارف دارد بگوید تا من درخواست کنم بقیه کاندیداها کنار بروند تا این انتصاب در فرایند انتخابات اعمال شده و نظر ایشان تامین شود .

مدیرعامل پیشن استقلال ادامه داد: اگر قرار بود انتخابات این گونه بر مبنای نظرات و فرد مورد نظر وزیر باشد، چرا اجازه دادند کاندیداها  ثبت کنند. یا بعضی ها نتوانند  حضور بیابند و اکنون معترض باشند.

اولیایی احتمال تمدید محرومیت سرخابی‌ها از حضور در لیگ قهرمانان آسیا را عنوان کرد: موضوع دومی که اظهار نظرات وزیر به جایگاه فوتبال ضربه می‌زند مسئله حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل  مالکیت مشترک استقلال و پرسپولیس دولتی بوده است. آنها هم به این دلیل حذف شدند. وزیر ورزش با اظهار نظرات خود رسماً شب گذشته تایید کرد که مجمع باشگاه دولت است و دولت هم  تصمیم گیرنده هر دو باشگاه و بنابراین دولتی بودن دو باشگاه را تایید کرد. با این اوصاف باید به انتظار حذف سرخابی‌ها از فصل های آینده لیگ قهرمانان آسیا هم باشیم. 

وی پیرامون مشکل VAR تصریح کرد: آقای وزیر می‌داند که به دلیل مسئله  VAR و حذف داوران بین المللی کشور، فوتبال ما تحقیر شد. وزیر به عنوان مسئول نباید مانند منتقدان صحبت کند بلکه باید در مقام پاسخگو و پای کار باشد.  اغلب کشورهای فقیرتر از ما که در فوتبال محلی از اعراب ندارند، در لیست داوران بین المللی حضور دارند. مگر ورزشگاه آزادی یا دیگر ورزشگاه‌ها در اختیار باشگاه‌ها است؟ یا در اختیار فدراسیون فوتبال است؟ خیر، تجهیز ورزشگاه‌ها به عهده مالک که وزارت ورزش است که از باشگاه‌ها اجاره می‌گیرد است. بنابراین یکی از مقصران اصلی قضیه VAR خود وزارت خانه می باشد. بهتر نبود ایشان تلاش خود را معطوف حل این مسئله حیاتی فوتبال می‌کردند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز