خبرگزاری کار ایران

نصیرزاده: ماجدی برای حضور در انتخابات فدراسیون الزامی به استعفا ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۲۷۹

سرپرست کمیته تدوین و تطبیق مقررات گفت: طبق اساسنامه سرپرست فدراسیون فوتبال هیچ منعی برای حضور در انتخابات این فدراسیون ندارد.

به گزارش ایلنا، هوشنگ نصیرزاده درمورد اظهارات بنیامین‌شکوه‌فر، معاون حقوقی وزارت ورزش و شائبه مطرح شده مبنی بر اینکه میرشاد ماجدی برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال باید از سمت سرپرستی این فدراسیون استعفاء کند،  اظهار داشت: مصاحبه امروز معاون محترم حقوقی وزارت ورزش در واقع پرسشی بود که نتیجه آن را به بررسی اساسنامه فدراسیون ارجاع دادند و از اظهار نظر صریح خودداری کردند. با این توصیف به منظور تنویر افکار عمومی باید گفت طبق بند 3 ضمیمه یک اساسنامه فدراسیون فوتبال الزام به استعفاء برای شرکت در انتخابات منحصر در سمت های مدیرکلی و بالاتر از آن در مناسب دولتی ، حکومتی و لشگری است و به سایر موارد تسری ندارد. 

وی افزود:در خصوص اساسنامه سایر فدراسیون ها نیز ذکر این نکته لازم است که فدراسیون فوتبال از اساسنامه مجزای خودش تبعیت می کند و تمامی رفتارهای سازمانی این فدراسیون باید بر اساس همین اساسنامه ارزیابی و قضاوت شود. همانطور که رئیس جمهور با وجود استمرار مدیریت ، انتخابات دور دوم را با وجود تکرار نامزدی و با همان کابینه و تشکیلات انجام می دهد.

سرپرست کمیته تدوین و تطبیق مقررات فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: همانطور که روسای فدراسیون ها دور دوم انتخابات را خودشان با وجود نامزدی در همان انتخابات اجرا می کنند، سرپرست فدراسیون نیز که در واقع یک سمت موقت برای چرخاندن و پیش بردن امور است الزامی برای استعفا ندارد و چنین چیزی برای سرپرست فدراسیون فوتبال در اساسنامه پیش پینی نشده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز