خبرگزاری کار ایران

ابهام در مورد وضعیت حجت حق وردی؛

تراکتور می‌تواند از سهمیه خارجی چهارم استفاده کند؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۱۰۲۹

باشگاه تراکتور در حالی به دنبال جذب یک مهاجم برزیلی است که ابهاماتی در خصوص سهمیه بازیکنان خارجی این تیم مطرح شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه تراکتور مشغول فعالیت نقل و انتقالاتی خود در پنجره تابستانی است و در این راستا قصد دارد یک مهاجم برزیلی برای تقویت خط حمله جذب کند. 

در این میان ابهامی که در خصوص وضعیت سهمیه خارجی این باشگاه شکل گرفته مربوط به حجت حق‌وردی، بازیکن دو ملیتی این تیم است و برخی منابع عنوان کردند بازیکنانی مثل او و علی قربانی که به فولاد پیوسته به دلیل اینکه پاسپورت آذربایجانی دارند و برای تیم ملی این کشور به میدان رفتند، بازیکن ایرانی محسوب نشده و سهمیه خارجی حساب می‌شوند. 

اگر این فرضیه درست باشد با توجه به اینکه تراکتور سه بازیکن خارجی دیگر هم پیش از این جذب کرده با حقوردی چهار سهمیه خارجی را مورد استفاده قرارداده و دیگر نمی‌تواند مهاجم برزیلی را به خدمت بگیرد. 

محمدرضا کسرایی، مسئول نقل و انتقالات سازمان لیگ در گفتگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: در موارد این چنینی که مربوط به بازیکنان دو تابعیتی و دو ملیتی می‌شود برای ما ملاک ثبت قرارداد بازیکن به صورت رسمی در هیات فوتبال است که با مدارک و پاسپورت مربوط به کدام ملیت ثبت می‌شود.  اگر بازیکنی هم پاسپورت ایرانی دارد و هم پاسپورت کشور دیگری را در صورتی که مدارکش با پاسپورت ایرانی در قرارداد به ثبت برسد سهمیه بازیکن ایرانی محسوب خواهد شد و اگر با پاسپورت کشور دیگری این اتفاق بیافتد سهمیه خارجی است. 

بدین ترتیب به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور مشکلی در ثبت قرارداد حجت حق وردی به عنوان بازیکن ایرانی و استفاده از سهمیه خارجی چهارم در جذب مهاجم برزیلی ندارد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز