خبرگزاری کار ایران

آن‌ها به فلسفه جدید نیاز دارند؛

فرگوسن به منچستریونایتد آسیب می‌رساند!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۷۸

کریستیانو رونالدو ماه گذشته به صراحت اعلام کرد که می خواهد منچستریونایتد را ترک کند و روز سه شنبه برای اولین بار با اریک تن هاگ مذاکره کرد.

به گزارش ایلنا، مهاجم پرتغالی به دلایل شخصی مرخصی گرفت و تور پیش فصل باشگاه در تایلند و استرالیا را از دست داد و یونایتد در چند بازی اول تن هاگ چشمگیر بود.

او روز سه شنبه به باشگاه بازگشت و به همراه ایجنتش، خورخه مندس، در کمپ کارینگتون حضور یافت. رونالدو آرزو دارد فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، چیزی که در اولدترافورد امکان‌پذیر نخواهد بود و می‌خواهد سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود را در رقابت برای کسب جام‌های سطح بالا بگذراند.

حضور فرگوسن ممکن است سرمربیان را تضعیف کند

همچنین الکس فرگوسن از کارینگتون بازدید کرد، که طبق گزارش ها در جلسه هیئت مدیره برنامه ریزی شده برای بحث در مورد موضوعات جدا از آینده رونالدو در باشگاه حضور داشت.

حضور فرگوسن در مورد مدیران جدید و به خصوص در مورد رونالدو ثابت بوده است، زیرا این دو از زمان بازگشت ستاره پرتغالی به باشگاه به هم پیوسته اند.

در حالی که فرگوسن یک اسطوره باشگاه و یکی از بزرگ‌ترین چهره‌های منچستریونایتد تا به حال است، به نظر می‌رسد که نفوذ او هنوز آنقدر زیاد است و اگر او در آینده رونالدو حرفی برای گفتن داشته باشد، آنگاه تن هاگ را تضعیف می‌کند.

مدیریت منچستریونایتد به اندازه کافی سخت است، حتی بازگرداندن استانداردهای تعیین شده توسط فرگوسن سخت‌تر است و کار با حضور مداوم اسکاتلندی آسان‌تر نمی شود.

چه او آنجا بود تا رونالدو را متقاعد کند که بماند یا نه، اغلب احساس می‌‌شود که سایه او بر باشگاه است و به نظر می‌رسد کمی فشار بیشتر به باشگاه را وارد می‌کند که حتی به بهترین مدیران هم وارد می‌شود.

در واقع، افرادی مانند ژوزه مورینیو و لوئیس فن خال، مربیان ماهری بودند و همیشه توسط باشگاه کمک نمی‌شدند اما شاید دادن فضای اختصاصی به آنها کمی مفیدتر بود. آرسنال و آرسن ونگر بلافاصله پس از جدایی مرد فرانسوی از هم جدا شدند و ونگر به فرصت‌های دیگر فوتبال رفت و نقش فعلی خود را در فیفا بر عهده گرفت.

شاید چنین چیزی در منچستریونایتد مفیدتر باشد و به مربیان این امکان را می داد که از ایده های خود استفاده کنند تا اینکه مجبور به تکرار روش‌های قبلی باشند. برای تن هاگ، سرمربی‌ای در یک شغل جدید که قبلاً هرگز در حرفه خود به چهره ها و توجهات این چنینی برخورد نکرده، داشتن این آزادی مفید خواهد بود.

او یک مربی مطمئن است، در مربیگری و تیم سازی خوب است، بنابراین ارزش دارد که اجازه دهند او باشد و به او اجازه دهند آنچه را که می‌خواهد خلق کند؛ شاید در درازمدت این برای منچستریونایتد مفید باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز