خبرگزاری کار ایران

قلم قرمز ارمغانی روی نام حدادی/ کاپیتان تیم ملی بسکتبال چرا کنار گذاشته شد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۲۴۴

کاپیتان تیم ملی بسکتبال ایران از لیست سعید ارمغانی کنار گذاشته شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیروز (پنج شنبه 7 مرداد سال جاری) لیست تیم ملی بسکتبال ایران برای مسابقات تدارکاتی با ژاپن اعلام شد. در این لیست تغییراتی صورت گرفته است اما غیبت حامد حدادی کاپیتان تیم ملی بیشتر از همه به چشم آمد. حدادی پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده است.

 این در حالی است که بسکتبالیست‌ها با شکست مقابل اردن از دور رقابت‌های بسکتبال کاپ آسیا کنار رفتند و در پنجره انتخابی جام جهانی هم کار آسانی ندارند. چرا که بلندقامتان ایران با 2 شکست مقابل قزاقستان کار سختی در بازی‌های بعدی خود دارند. تقابل با استرالیا، چین و ژاپن لازمه این مسیر سخت است.

سعید ارمغانی سرمربی تیم ملی پس از شکست تیمش مقابل اردن به ایران نیامد،  هرچند طبق برنامه عنوان شده که او در روز دهم مرداد به کشور بازخواهد گشت. در همین حال اعلام لیست تیم ملی و غیبت کاپیتان عجیب به نظر می‌رسید. به ویژه که سرمربی تیم او را در روز چهارم خرداد ماه سال جاری به اولین نشست خبری خود آورد و به نوعی نماد تغییر جو تیم ملی و ایجاد وحدت ملی بود. با این وجود تصمیم جدید ارمغانی این شائبه را ایجاد می‌کند که در تیم  ملی دوباره اختلافات پررنگ شده است. 

حدادی یکی از ارکان تیم ملی بسکتبال در مسابقات کاپ آسیا بود و تجربه وی به تیم ملی ما کمک زیادی کرد. ضمن آنکه نباید فراموش کرد که عدم توجه به پرورش پرورش نسل‌های جدید و پشتوانه سازی برای ستاره‌های تیم ملی، کاپیتان تیم عملاً در بازی بدون جانشین است. قطعاً دعوت یا عدم دعوت بازیکنان به تیم ملی در حیطه وظایف سرمربی است اما کنار گذاشته شدن بازیکنی که تقریباً بدون جانشین است، پرسش برانگیز است. ضمن آنکه تیم ملی در شرایطی قرار ندارد که بتواند خیلی ریسک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز