خبرگزاری کار ایران

اعلام قرعه کشتی‌گیران ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۱۸۸

تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان از بعد از ظهر فردا جمعه (به وقت ایران) مسابقات خود را در ۵ وزن نخست شروع می‌کند و آزادکاران کشورمان رقبای خود را شناختند.

به گزارش ایلنا، نتایج قرعه نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

وزن ۴۵ کیلوگرم امیرمحمد نوازی دور اول با ایتالیا در صورت برتری با ترکمنستان روبرو می‌شود. در این وزن ۱۴ نفر وزن کشی کردند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم عرشیا حدادی در دور نخست با عابدیکالیف از قزاقستان روبرو می‌شود. در این وزن  ۱۴ نفر وزن کشی کردند.

وزن ۵۱ کیلوگرم محمد رضا اسدی در دور اول استراحت و در دور دوم با مولداوی روبرو می‌شود. در این وزن هم ۱۸ کشتی‌گیر وزن کشی کردند.

وزن ۵۵ کیلوگرم امیر مهدی نجاتی زاده دور اول استراحت و در دور دوم با برنده کشتی ازبکستان با لهستان کشتی می‌گیرد. در این وزن هم ۱۹ کشتی‌گیر حضور دارند.

وزن ۶۰ کیلوگرم ابراهیم الهی دور اول با نیوزلند مسابقه می‌دهد و در صورت برتری با برنده ازبکستان و ترکیه روبرو می‌شود.

وزن ۶۵ کیلوگرم محمد مهدی ممیوند در دور نخست با آذربایجان روبرو می‌شود. در این وزن هم ۲۷ نفر وزن کشی کردند.

وزن ۷۱ کیلوگرم یونس شفیعی از ایران در دور نخست با قرعه لهستان روبرو شد. در صورت پیروزی در دور بعد حریف او ناریندر از هند خواهد بود. در این وزن ۲۵ کشتی‌گیر حضور دارند.

 وزن ۸۰ رضا سلیمانیان در دور نخست با کشتی‌گیر آمریکا روبرو می‌شود. در این وزن ۲۷ نفر حضور دارند.

در وزن ۹۲ کیلوگرم عرفان علیزاده در دور اول با کانازاوا از ژاپن کشتی‌ می‌گیرد و در صورت برتری مقابل حریفش در دور بعد با برنده گرجستان و آذربایجان روبرو می‌شود.

در وزن ۱۱۰ کیلوگرم محمد رضا لطفی دور نخست با قرعه استراحت روبدو شد و در دور بعد با برنده ژاپن و قزاقستان مسابقه می‌دهد. در این وزن هم ۱۷ نفر وزن کشی کردند.

بر اساس برنامه این رقابت ها مسابقات اوزان 48، 55، 65، 80 و 110 کیلوگرم روزهای 7 و 8 مرداد و مسابقات اوزان 45، 51، 60، 71 و 92 کیلوگرم روزهای 8 و 9 مردادماه برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز