خبرگزاری کار ایران

خدا حسینی و چشمی را خیلی دوست داشت

بیانی: می‌توانستیم با ۵ گل ولز را شکست دهیم/ خود کی‌روش هم به حرف‌هایی که در نشست زد، اعتقاد نداشت

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۴۲

بازیکن اسبق تیم ملی ایران در خصوص برتری مقابل ولز و شرایط گروه صحبت کرد.

شاهرخ بیانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص برتری ایران مقابل ولز اظهار داشت: بازی خوبی بود و کی‌روش نشان داد از بازی با انگلیس و اشتباهاتش درس گرفته و آنها را اصلاح کرد و نتیجه‌اش را هم دید. بازی خوب و اصولی و حساب شده‌ای از تیم دیدیم و به جز ۳-۴ صحنه موقعیتی به حریف ندادیم و خودمان موقعیت‌های خوبی خلق کردیم و اگر بدشانس نبودیم می‌توانستیم ۵ گل به ولز بزنیم. فقط دو تا تیر دروازه زدیم و بدشانس بودیم که کار به وقت اضافه کشید.

وی افزود: بازی قبل را هم به اشتباهات ‌‌‌کی‌روش باختیم خودش هم این را فهمید. او هم در سیستم و هم در چینش بازیکنان اشتباهات فاحشی داشت ولی به جای اینکه باخت را گردن بگیرد آمد صحبت از مسائل دیگر کرد و یک سری چرندیات مطرح کرد که خودش هم اعتقادی به آنها نداشت و می‌دانست مشکل تیم فنی است. برگشتن به سیستم چهار دفاعه و استفاده نکردن از بازیکنان در پست غیر تخصصی اتفاقی بود که نتیجه‌اش را دیدیم. 

پیشکسوت فوتبال در مورد عملکرد خوب حسینی و چشمی گفت: اقدام خوب کی‌روش بازی دادن به این دو نفر بود. اگر حسینی در آن شرایط نیمکت نشین می‌شد برای همیشه در تیم ملی سوخت می‌شد و خوب شد فرصت داد تا شرایط را به نفع خودش تغییر دهد. چشمی هم در این بازی در جای خودش بازی کرد و گل خوبی هم زد تا فشارها از رویش برداشته شود. به نظرم خدا این دو نفر را خیلی دوست داشت. 

بیانی در پایان عنوان کرد: امیدوارم با یک نتیجه خوب مقابل آمریکا بتوانیم صعود کنیم. شرایط صعود فراهم است و می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز