خبرگزاری کار ایران

رافینیا: بدون بیلسا، احتمالا در بارسا نبودم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۷۹۷

رافینیا از "آموزه های" سرمربی سابق لیدز سپاسگزار است.

به گزارش ایلنا، رافینیا از مارسلو بیلسا قدردانی کرده و از مربی آرژانتینی به خاطر "آموزش‌هایش" که به او کمک کرده تا به سرعت در محیط جدیدش در بارسلونا جا بیفتد، تمجید کرده است.

رافینیا در مصاحبه‌ای با موندو دپورتیوو گفت: "او مربی‌ای است که از اولین لحظه ورود به لیدز به من کمک زیادی کرد. او همیشه بیشتر می‌خواهد، همیشه حداکثر عملکرد را می‌طلبد. او به من کمک کرد تا به تیم ملی برسم و به بارسا برسم. اگر آموزش‌های او، در رده گروهی یا فردی نبود، احتمالاً اینجا نبودم. او علاوه بر داشتن سبک بازی که همیشه به توپ احترام می‌گذارد، به دنبال حداکثر عملکرد در تمرینات و بازی‌ها است، او فرد مهمی برای من بود و برای دوران حرفه‌ای من همیشه او را با خود خواهم داشت."

با این حال، این بازیکن 25 ساله می‌گوید ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی بارسلونا، کاملا متفاوت از بیلسا عمل می‌کند. رافینیا افزود: "آن‌ها متفاوت هستند، مارسلو روش منحصر به فردی برای کار دارد. این «سبک مارسلو بیلسا» است، بگذارید آن را اینطور بنامیم. هر سرمربی متفاوت است. همانطور که هر فردی برای زندگی خود راهی دارد، هر بازیکن و هر مربی در کار خود متفاوت است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز