خبرگزاری کار ایران

لیگ کنفرانس اروپا: فوتبالیست آذربایجانی در بازی فهروار و گابالا دچار تشنج شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۵۸۶

بازیکن تیم گالابا آذربایجان در مسابقه مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا با لحظات دلهره‌آوری مواجه شد.

به گزارش ایلنا، لحظاتی از ناراحتی واقعی در مسابقه مقدماتی لیگ کنفرانس یوفا در مجارستان بین فهوروار اف سی مجارستان و گالابا آذربایجان، پس از آن که یکی از بازیکنان تیم مهمان پس از ضربه ای به سرش شروع به تشنج کرد، مشاهده شد.

ایلکین کرتیموف فوتبالیست آذربایجانی و مارسل هایستر آلمانی الاصل در دقیقه 33 بازی برای دریافت توپ با سر به شدت برخورد کردند که بازیکن گابالا بیشترین صدمه را به دوش کشید.

قسمت دلهره آور ماجرا زمانی بود که مدافع 31 ساله شروع به چرخیدن در زمین کرد و بعد از چند ثانیه دچار تشنج شد و تصویری نگران کننده برای حاضران و فوتبالیست های حاضر در این مسابقه به جای گذاشت.

کاپیتان جان او را نجات داد

در زمان این اتفاق ناگوار، آصف ممدوف کاپیتان گابالا توانست به موقع واکنش نشان دهد و مانع از خفگی زبان هم تیمی خود با رسیدن شرایط اضطراری به زمین بازی شود.

بعد از اینکه کرتیموف شرایطش تثبیت شد، برای انجام آزمایشات مربوطه به بیمارستان منتقل شد. خوشبختانه باشگاه او بعداً با انتشار عکسی در شبکه های اجتماعی با او و چند نفر از هم تیمی آذربایجانی تایید کرد که این بازیکن وضعیت خوبی دارد.

با توجه به نتیجه این دیدار، تیم مجارستانی با نتیجه 4 بر یک بازی رفت مرحله دوم مقدماتی لیگ کنفرانس اروپا را به پایان رساند، بنابراین بازی برگشت روز پنجشنبه 6 تیرماه در خاک آذربایجان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز