خبرگزاری کار ایران

لواندوفسکی: بارسلونا پتانسیل بالایی دارد / بدن من جوان‌تر از سنم است

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۹۲۸۵

بازیکن لهستانی بارسلونا می‌گوید این تیم پتانسیل بالایی برای کسب موفقیت در فصل پیش رو دارد.

به گزارش ایلنا، رابرت لواندوفسکی شش روز پیش در میامی معرفی شد، اولین بازی خود را 72 ساعت بعد در ال کلاسیکو لاس وگاس انجام داد و بعد از ظهر دوشنبه در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در دالاس حاضر شد. او در پاسخ به سوال اول گفت: "اگر برای بارسا بازی می کنید، طبیعی است که به کسب تمام عناوین فکر کنید."

مهاجم لهستانی معتقد است که این کار باید "گام به گام" از تمرین به جلسه تمرین و مسابقه به مسابقه انجام شود اما او متقاعد شده است که "این فصل بسیار بهتر از گذشته خواهد بود."

او گفت: "اگر به پتانسیل ما نگاه کنید، فکر می‌کنم ما می‌توانیم شانس کسب همه چیز را داشته باشیم. ما پتانسیل بالایی داریم."

لواندوفسکی همچنین به بازیکنان جوانی که در حال پیشرفت هستند اشاره کرد. او گفت: "بازیکنان جوان تیم بسیار گرسنه هستند و می خواهند بهترین عملکرد خود را ارائه دهند. من با هم تیمی هایم خیلی خوب کنار می آیم. همه به من کمک کرده اند و این برای من بسیار مهم است. من اینجا هستم تا بهترین های خود را نشان دهم."

مهاجم بارسلونا همچنین در مورد آینده صحبت کرد. از او در مورد بازی 8-2 و روزی که به رئال مادرید 4 گل زد پرسیده شد، اما لهستانی فقط به آینده نگاه می کند. او گفت: "اکنون من بخشی از بارسا هستم و این فصل جدید و مکانی برای انجام کارهای جدید است. وقت آن نیست که به گذشته نگاه کنیم."

لواندوفسکی همچنین در پاسخ به این سوال که چند سال در بارسا بازی می‌کند؟ گفت: "آزمایشاتی که انجام داده ام نشان می دهد که بدن من جوان‌تر از سنم است. نمی دانم چند سال در بالاترین سطح بازی خواهم کرد، اما مطمئناً چند سال خواهد بود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز