خبرگزاری کار ایران

ستاره ناپولی از تمرین اخراج شد؛ خشم اسپالتی از اوسیمن(ویدیو)

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۸۶۵۴

بازیکن گرانقیمت تیم ناپولی توسط سرمربی این تیم به رختکن فرستاده شد.

به گزارش ایلنا، ویکتور اوسیمن رکورددار گرانقیمت ترین بازیکن ناپولی توسط لوچیانو اسپالتی، سرمربی تیم در یک لحظه وحشیانه در جریان تمرین از زمین اخراج شد.

بازیکنان ناپولی در یک کمپ تمرینی در کاستل دی سانگرو، در منطقه آبروزو ایتالیا حضور دارند و جلسه تمرینی را برگزار کردند که برای عموم و حضور هواداران آزاد بود.

اما وقتی به اوسیمن دستور تاکتیکی داده شد، اختلاف نظر وجود داشت. ملی پوش نیجریه ای که در سال 2020 با 70 میلیون یورو از لیل به این تیم ملحق شد، ظاهراً از تصمیم خود مبنی بر عدم خطا به نفع خود پس از چالشی که از سوی لئو اوستیگارد اضافه شد، عصبانی بود.

طبق گزارش فوتبال ایتالیا آندره زامبو آنگویسا، هم تیمی سابق او در فولام، تمام تلاش خود را کرد تا او را آرام کند. با این حال، این بازیکن 23 ساله همچنان خشمگین بود و اسپالتی بی رحم از رفتار او به اندازه کافی لذت برد.

سرمربی باتجربه تمرین را متوقف کرد و گفته می شود که به اوسیمن گفته است: "زیاد حرف می زنی، برو دوش بگیر." او دستورات را دنبال کرد اما همچنان که از زمین خارج می‌شد و به سمت رختکن برمی‌گشت، گلایه می کرد.

حجم ویدیو: ۳.۶۶M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۳۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز