خبرگزاری کار ایران

اسکوچیچ: به فدراسیون تیمی پیشنهاد ندادم/ بازیکنان تیم ملی تصمیم‌گیرنده نیستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۴۵۲

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: قطعا بازیکنان تصمیم گیرنده نیستند که چه زمانی باید صبحانه بخورند. وظیفه آنها بازی کردن و نمایندگی کشور به بهترین شکل است.

به گزارش ایلنا، دراگان اسکوچیچ درمورد برنامه های آتی تیم ملی فوتبال کشورمان و اینکه چگونه سال گذشته در خرماپزان بحرین این تیم را به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی رساند، اظهار داشت: باید اعتراف کنم واقعا شرایط سختی بود زیرا حتی اجازه نداشتیم یک امتیاز را از دست بدهیم. حفظ تمرکزمان در آن شرایط واقعا کار سختی بود. شرایطی بود که تاکنون با آن مواجه نشده بودیم و باید با پیروزی دست و پنجه نرم می‌کردیم.

*چند ماه قبل برای بازی دوستانه برنامه 44 صفحه ای داده بودم

وی درمورد اینکه میرشاد ماجدی برخلاف صحبت‌های اخیر سرمربی تیم ملی مدعی شده تقاضایی برای برگزاری سخت‌ترین بازی ممکن در اردوهای تدارکاتی وجود نداشته است و آیا قطعا دیدار با اروگوئه قطعی خواهد شد، گفت:چند ماه قبل دستور العمل و برنامه ۴۴ صفحه ای به فدراسیون دادم. در آن خواسته بودم بهترین بازی های ممکن را برای برگزاری اردوی تدارکاتی فراهم کنند یا اینکه تیم‌هایی باشند که خصوصیات مشابهی با هم گروه های ما در جام جهانی دارند. الان هم اطمینان دارم بهترین تصمیم توسط فدراسیون اتخاذ می‌شود و نمی‌خواهیم به شایعات و این مسائل دامن بزنم.

*به من گفتند که بازی با اروگوئه قطعی شده است

سرمربی تیم ملی درمورد اینکه آیا بازی با اروگوئه قطعی شده است، توضیح داد: به من گفته اند این بازی تقریبا قطعی شده و امیدوارم بازی مقابل این بازی یا تیم‌ خوبی مثل اروگوئه اتفاق بیفتد. آنگونه که به من گفته‌اند برگزاری این دیدار تقریبا نهایی شده و کار تا مراحل نهایی پیش رفته است. می‌خواهم بهترین بازی‌ها و سخت‌ترین چالش ها برای بازیکنانم رقم‌ بخورد تا به بهترین شکل برای جام جهانی آماده شویم.

*تیمی را به فدراسیون پیشنهاد ندادم

اسکوچیچ درمورد اینکه آیا به جز اروگوئه برای دومین بازی دوستانه تیم ملی نیز حریفی را به فدراسیون فوتبال و میرشاد ماجدی پیشنهاد کرده است، گفت: من تیمی را پیشنهاد نداده‌ام اما در جایگاه سرمربی انتخاب تیمی که می‌خواهیم با آن بازی کنیم بر عهده من است‌. می‌دانم مشکلات زیادی و محدودیت‌های نیز برای برگزاری بازی‌های دوستانه وجود دارد اما این انتخاب را به فدراسیون سپرده‌ام.

*بحث اختیاری بودن صبحانه برای بازیکنان در قطر، بهانه است

وی درباره اینکه گفته می‌شود یکی از دلایل بی نظمی در اردوی اخیر تیم ملی اختیاری کردن صبحانه در قطر بوده است، پاسخ داد: اگر فقط بهانه صبحانه را الان بیاوریم یعنی کارهای دیگر خوب انجام شده و فقط به این موضوع پرداخته می‌شود اما در سال‌هایی که در ایران بودم با فرهنگ ایرانی‌ها آشنا شدم. اکنون فقط صحبت از زمان صبحانه می شود اما در این برهه توانستیم سریع‌ترین صعود به جام جهانی را رقم بزنیم. اکنون چطور چنین بهانه‌هایی گرفته می‌شود؟

*بازیکنان تصمیم گیرنده نیستند، چه زمانی صبحانه بخورند

سرمربی تیم ملی درخصوص اینکه آیا به بازیکنانش چنین آزادی داده است، گفت: قطعا بازیکنان تصمیم گیرنده نیستند که چه زمانی باید صبحانه بخورند. وظیفه آنها بازی کردن و نمایندگی کشور به بهترین شکل است. مسائلی مثل سازماندهی و مربیگری تیم چیزی نیست که بازیکنان بخواهند درموردش دخالت کنند. از آنها درخواست دارم بهترین و حداکثر تلاش خود را در هر بازی نشان بدهند.

* مقابل انگلیس باید با ایمان، سازماندهی و جنگندگی پا به زمین بگذاریم

اسکوچیچ درمورد برنامه هایش برای بازی با انگلیس، ولز و آمریکا در جام جهانی، عنوان کرد: تمام تیم‌هایی که به جام جهانی آمده‌اند مسلما بهترین کیفیت را دارند. اگر فقط به لیگ انگلیس نگاه کنیم می‌بینیم جزو برترین لیگ‌های دنیا است. اگر قیمت و ارزش بازیکنانش را محاسبه کنیم نیز می‌بینیم چندین برابر تیم ما قیمت دارند. باید در این مسابقه با ایمان، سازماندهی و جنگندگی پا به زمین بگذاریم تا بتوانیم فاصله خود را با آنها به نحوی پر کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ولز نیز به لحاظ جسمانی و فوتبالی خیلی به تیم ملی انگلیس شباهت دارند. هر دو تیم‌های خیلی خوبی دارند. شاید این ذهنیت نسبت به آمریکا وجود داشته باشد که تیم سال‌های گذشته است اما اکنون با گذشته تفاوت زیادی کرده و بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد‌. تیم خیلی خوبی است و باید در هر سه دیدار نهایت توان و جنگندگی خود را نشان بدهیم. با اتحادی که ما داریم و توانی که در زمین می‌گذاریم می‌خواهیم بازی کنیم.

*دعوت از بازیکنان زیاد در اردوی تیم ملی، استثنا بود

سرمربی تیم ملی درمورد تعداد نفرات اردوی بعدی تیم ملی، اظهار داشت: می‌دانم در مورد تعداد بازیکنان در اردوهای قبلی صحبت شده و این موضوعی بود که به صورت استثنا پیش آمد. به خاطر اختلافی که با سازمان لیگ و برنامه ریزی اش داشتیم در اردوی قبلی بازیکنان زیادی حضور داشتند و من مجبور شدم تعداد بازیکنان را بیشتر از حالت عادی دعوت کنم اما درمورد اردوی بعدی تعداد نفرات نمی‌تواند از حد استاندارد بالاتر باشد.

*می‌خواهم خارج از فیفادی با نفراتی که در لیگ ایران هستند، اردو تشکیل دهیم

اسکوچیچ ادامه داد: احتمال دارد در اردوی جدید تعدادی از بازیکنان داخلی را برای پیش اردو دعوت کنیم. از این لحاظ شاید تعداد نفرات در ابتدای اردوی آینده کمی بالا باشد. شرایط امسال با سال‌های قبلی خیلی متفاوت است و فقط می‌توانیم بازیکنان بین‌المللی خود را در طول فیفادی در اختیار داشته باشیم اما اکنون می‌خواهیم از فرصت استفاده کرده و بازیکنان داخلی را برای پیش اردوی اصلی در اختیار بگیریم تا درخواست های خود را با آنها مطرح کنیم. می‌خواهم خارج از فیفادی با نفراتی که در لیگ ایران هستند این اردو را تشکیل بدهیم.

وی درخصوص اینکه قبل از تاریخ فیفادی نمی‌توان بازی دوستانه برگزار کرد، گفت: دقیقا این موضوع یکی از مشکلات ما است. مردم خیلی وقت‌ها می‌گویند چرا بازی دوستانه بیشتری برگزار نمی‌کنید ولی بارها گفته ام شرایط مثل قبل نیست که خارج از فیفادی بازی بگذاریم و بازی دوستانه داشته باشیم. الان فقط زمان ما محدود به فیفادی ها است و فقط در این زمان بازیکنان لژیونر و بین المللی ما می‌توانند به اردو اضافه شوند. خارج از آن چنین کاری امکان پذیر نیست.

*به ترکیه می روم تا بازهای سپاهان، استقلال و گل گهر را ببینم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درخصوص سفرش به کشورهای مختلف برای زیرنظر گرفتن بازیکنان و اینکه آیا با این اقدام احتمال دعوت بازیکنان جدید به اردو وجود دارد، توضیح داد: تا قبل از اردوی پیش رو زمان داریم و من هم می‌خواهم به ترکیه بروم تا بازی‌های سپاهان، استقلال، گل گهر و تیم‌هایی که آنجا بازی دوستانه و اردو دارند ببینم. فکر می‌کنم پرسپولیس هم قرار است آنجا اردو داشته باشد. همیشه با آغوش باز برخورد کرده و گزینه ها را بررسی می‌کنم تا ببینم در یک برهه کدام بازیکن شرایط بهتری دارد تا به اردو دعوت بشود.

*درهای تیم ملی برای حضور بازیکنان جدید باز خواهد بود

اسکوچیچ درمورد اینکه اگر بازیکن جدیدی از تاریخ شروع لیگ برتر تا آغاز اردوی تیم ملی بدرخشد به تیمش دعوت خواهد کرد، توضیح داد: مطمئن باشید کار خود را از صفر شروع نکرده ایم و دو سال و نیم است لیگ را زیرنظر داریم. می‌دانیم کدام بازیکن پتانسیل کمک کردن به تیم ملی را دارد. امیدوارم تعامل ما با مربیان باشگاهی بهتر شود و اگر بازیکن جدیدی عملکرد فوق العاده ای داشته باشد قطعا درهای تیم ملی را به روی او باز خواهیم گذاشت.

*خوشحالم به جای اینکه نادیده گرفته شوم مورد انتقاد قرار بگیرم

اسکوچیچ درمورد انتقادات مطرح شده نسبت به تعداد زیاد بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی، پاسخ داد: ابتدا باید بگویم خوشحالم به جای اینکه نادیده گرفته شوم مورد انتقاد قرار بگیرم. بازیکنان زیادی دعوت شده اند اما خیلی از آنها نتوانسته اند به ترکیب تیم راه پیدا کنند. باید بازیکنانی که حس می‌کنم می‌توانند به تیم ملی کمک کنند به اردو بیاورم تا مطابق شرایط ببینم خواسته‌های مرا درک می‌کنند، می‌توانند آنها را در تمرین پیاده کرده و عملکرد تمرینی و رفتاری اش را بسنجم. باید همه این موارد را بررسی کرده و سپس به یک بازیکن اجازه بدهم پیراهن تیم ملی را بپوشد و با ما به جام جهانی بیاید.

وی درمورد اینکه شاید این کار با توجه به محدودیت اردو به هماهنگی و شاکله تیم ملی صدمه بزند، گفت: فکر نمی‌کنم این موضوع ضرری به هماهنگی و هارمونی تیم بزند. طبق شغلی که دارم بازیکنان را به خوبی می‌شناسم و می‌دانم چگونه با آنها کار کرده و چه انتظاراتی دارم. مسلم است هر بازیکنی که دعوت شده دلیلی پشتش بوده است. این در حوزه وظایف و انتخاب من است چه بازیکنی را دعوت کنم. هرکسی که فکر کنم استحقاق دعوت به تیم ملی را دارد به اردو می‌آورم تا عملکردش را ببینم و متوجه شوم پتانسیل کمک به ما را دارد یا خیر؟

*به خاطر شایعاتی که می شنوم، نسبت به گذشته خوشحال نیستم

این سرمربی کروات درباره اینکه در گذشته چهره‌ای خندان تر و روحیه بهتری داشت، عنوان کرد: نمی‌توانم بگویم ناامید هستم یا حس و حال خوبی ندارم اما یکی از دلایلی که نسبت به گذشته خوشحال نیستم شایعاتی است که می‌شنوم. همه عمر خود را در فوتبال و مربیگری گذرانده‌ام. عاشق فوتبال هستم و سعی دارم روحیه مثبت و لبخند خود را همیشه حفظ کنم. 

* اژدهای درون نیز دارم

اسکوچیچ درمورد اینکه در فوتبال ایران دراگان بودن کافی نیست بلکه برخی مواقع باید دراگون(یک اژدها) باشد، گفت: باید به صعودی که به جام جهانی داشتیم بازگردم. اگر بدانید در آن زمان چه گروه‌هایی از زمین زدن ما ذی‌نفع بودند، مطمئن باشید اژدهای درون نیز دارم که شاید در عموم زیاد دیده نشده اما درون تیم خیلی‌ها با آن سر و کار داشته‌اند. 

* از وقتی که آمدم، چند بار مدیریت فدراسیون تغییر کرده است

وی افزود: از وقتی به تیم ملی آمدم و شرایط را دیدم می‌بینید از آن زمان تاکنون چند بار مدیریت فدراسیون تغییر کرده است. در این دو و سال نیم دیدید چه قدر تغییرات، بی‌ثباتی و مشکلات وجود داشت. اگر این شرایط آشفته را کنار نتایج درخشانی که کسب کردیم بگذارید متوجه می‌شوید که من هم بعدی دارم که آنجا کار کرده و با وجود برخوردها این نتایج رقم خورده است. قول می‌دهم در آینده انرژی و انگیزه من چند برابر خواهد شد.

*یک طرفه به قاضی رفتن کمیته فنی کار درستی نیست

سرمربی تیم ملی درباره اینکه در جلسه اش با کمیته فنی رای به برکناری‌ او داده شد و آیا نگرانی درخصوص ادامه کار با این کمیته ندارد، گفت:‌ من با کمیته فنی جلسه نداشتم. این موضوع برای من قابل پذیرش نیست. اگر این کمیته مشکل فنی دیده باید از من بخواهد به جلسه بیایم تا درموردش توضیح بدهم و به ابهامات و سوال‌ها جواب بدهم. یک طرفه به قاضی رفتن کار درستی نیست.

*می خواهم تمام مسئولیت و عملکرد تیم ملی را بر دوش من بگذارید

اسکوچیچ درمورد اینکه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پس از ابقای او اعلام کرد مسئولیت نتایج با اعضای هیات رئیسه است، پاسخ داد : در طی این مدت ثابت کردم مسئولیت تیم را دارم و تمام نتایج بر عهده من است. تمام فشارها را به جان خریدم و همانگونه که گفتم تمام عمر خود را در فشار فوتبالی گذراندم. به این فشار عادت دارم و باز هم می‌خواهم تمام مسئولیت را به دوش من بگذارید. همانگونه که نتایج قبلی را می‌توانید به اسم من بدانید نتایج آینده نیز به همین شکل است.

*کار بچه گانه از من سر نمی زند و برای نتیجه گرفتن به جام جهانی می رویم

وی درباره اینکه آیا می‌خواهد در جام جهانی فوتبالی مبتنی بر ساختار دفاعی ارائه کند یا شناور و زیبا حتی اگر هر سه مسابقه را ببازد، پاسخ داد : مطمئن باشید کار بچه‌گانه ای از من سر نمی‌زند. قطعا برای نتیجه گرفتن به جام جهانی می‌رویم. قرار نیست فوتبال صد در صد تهاجمی نشان بدهیم و کاری به دفاع نداشته باشیم. قطعا کاری که می‌خواهیم بکنیم برقراری تعادل در تیم است. چهار مقوله حمله، دفاع، انتقال توپ به حمله و دفاع را باید به بهترین شکل انجام بدهیم. دل من می‌خواهد مقابل هر سه تیم موقعیت بسازیم و حمله کنیم. نمی‌خواهیم  فقط به دفاع صرف بپردازیم.

*می خواهم با تحمل فشار، بهترین نتایج را برای تیم ملی ایران رقم بزنم

سرمربی تیم ملی درمورد حمایت نفراتی مثل علی کریمی و خداداد عزیزی از خودش، گفت: من هم انسان هستم و روحیه انسانی این است وقتی مورد حمایت قرار می‌گیرید، باید حس خوبی داشته باشید ولی این را هم درک می‌کنم آدم‌ها دیدگاه های مختلفی دارند‌. تلاش دارم خودم و تیمم را بهتر کنم و می‌خواهم با تحمل این فشار بهترین نتایج را برای تیم ملی ایران رقم بزنم.

*برخی افراد بدون شناخت از من و بدون هیچ اطلاع علیه من شایعه ساختند

اسکوچیچ اضافه کرد: نمی‌خواهم روی این موضوع تمرکز بگذارم که چه کسی از من حمایت و چه کسی انتقاد می‌کند. اما می‌دانم برخی نفرات بدون شناخت از من و بدون هیچگونه اطلاع و مدرکی به شایعات دامن زده و مطالبی را مطرح می‌کنند که این موضوع برای من قابل پذیرش نیست. از افرادی که پشت من بودند و حمایت کردند تشکر می‌کنم. اگر تعداد آنها بیشتر و این اعتقاد جمعی گسترده تر باشد می‌توانیم نتایج شگفت انگیز را رقم بزنیم.

*قصد ندارم بازیکن جوان را کاپیتان تیم ملی کنم

وی درخصوص احتمال تغییر کاپیتان تیم ملی در جام جهانی و اینکه آیا این انتخاب بر پایه سابقه صورت می‌گیرد یا رهبری داخل زمین، گفت: مدام باید درمورد شایعات حرف بزنیم چون صحبت‌های یک جانبه ای مطرح می‌شود. سنت این بوده بازیکن باسابقه تر کاپیتان تیم ملی باشد ولی موضوع این نیست که فقط یک نفر کاپیتان باشد. هر کدام از بازیکنانی که پیراهن تیم ملی را می‌پوشند باید حس کاپیتانی داشته باشند زیرا نماینده یک ملت هستند.

سرمربی کروات تیم ملی ایران افزود: قطعا بازیکنانی که در تیم ملی هستند به ویژه نفرات کم‌تجربه تر باید این ذهنیت را بسازند. باید بدانند انتظارات و توقعات یک ملت ۸۵ میلیونی پشت سر آنها است و باید با حس کردن بار مسئولیت، واکنش مناسبی نشان بدهند. 

اسکوچیچ درباره اینکه این صحبت ها ما را به این نتیجه می‌رساند هر لحظه ممکن است کاپیتان تیم ملی در جام جهانی تغییر کند، توضیح داد: من چنین صحبتی نکردم. قطعا هر بازیکنی هم نمی‌تواند انتظار کاپیتانی داشته باشد زیرا بازیکن باسابقه تر باید به این موضوع فکر کند. بازیکن باتجربه تر از این لحاظ کاپیتانی می‌کند که راه را برای نفرات جوان تر و کم تجربه تر نشان بدهد. من هم قصد ندارم بازیکن جوانی را به این عنوان انتخاب کنم.

*نباید این توقع ایجاد شود که مقابل بهترین تیم ها؛ نتایج فوق العاده بگیریم

وی درباره اینکه با توجه به حجم مشکلات اخیر اینگونه به نظر می‌آید که مردم توقع زیادی از تیم ملی در جام جهانی ندارند و با در نظر گرفتن واقعیات با توجه به برداشته شدن فشار ممکن نیست اتفاق عجیبی برای این تیم رخ بدهد و نتیجه خوبی بگیرد، گفت: باید واقع بین باشیم و به خودمان یادآوری کنیم که قرار است مقابل چه تیم‌هایی بازی کنیم. منظور من این نیست  سقف آرزوهای خود را پایین بیاوریم ولی در جام جهانی انتظارات و هدف ما مشخص است. نباید فشار مضاعفی روی خودمان بیاوریم و این توقع را ایجاد کنیم که باید مقابل بهترین تیم‌ها، نتایج فوق العاده ای بگیریم. بالا بردن انتظارات در حد نامعقول برای ما مخرب است ولی همانگونه که گفتم اولین کسی هستم که انتظار خود را از بازیکنان مشخص کرده و هدف خود را قبلا به آنها گفته‌ام. انتظار بالایی دارم اما نباید این توقع تا حدی بالا برود که برای تیم نقش مخربی داشته باشد.

*دروغ ها علیه من خیلی اذیتم کرد و باعث حس بدی برایم شد

سرمربی تیم ملی درمورد بیشترین موضوعی که در ماه های اخیر سبب آزارش شده چه بوده، پاسخ داد: بیشترین چیزهایی که مرا اذیت کرد دروغ هایی بود که در خلال این شایعات مطرح می‌شد. مسائلی که هیچ اساس و واقعیتی نداشتند. همانگونه که گفتم گروه‌های ذی نفعی هستند و داستان‌هایی می‌سازند که هیچ انطباقی با واقعیت ندارد. این موضوع سبب می‌شود حس بدی داشته باشم زیرا می‌دانم برای این موفقیت چه قدر تلاش کرده‌ام. البته هر فردی که نظری می‌دهد یا انتقادی می‌کند باید با احترام این انتقاد را مطرح کند.

*امیدوارم برخی افراد، منافع شخصی را کنار بگذارند و به منافع ملی فکر کنند

اسکوچیچ درمورد اینکه آیا این گروه‌های ذی نفع خارج از فدراسیون و تیم ملی هستند، گفت: البته که بیرون از فدراسیون هستند. می‌بینید آنها اوضاع آشفته‌ای رقم زدند و در رسانه ها و مطبوعات اسم‌های مختلفی مطرح کردند اما با این موضوع مشکلی ندارم زیرا می‌دانم این جایگاه صندلی داغی است و فشار زیادی روی سرمربی تیم ملی می‌آید. امیدوارم افرادی که دنبال منافع شخصی هستند این موارد را کنار گذاشته و به منافع ملی تر فکر کنند.

* اشتباهات گذشته رخ نمی دهد و بهترین شرایط برای تیم ملی پیش می آید

وی درمورد اینکه در ایران نبودن او برخی مواقع در این شایعات تاثیرگذار است، پاسخ داد: هر زمان ایران نبودم این شایعات فراگیر ایجاد شد و چیزی نیست که تجربه اش را نداشته باشم. کاری که این روزها مشغول انجامش هستم این است که هرچه سریع تر برنامه سفر خود به ترکیه را قطعی کنم تا مربیان جدیدی که به تیم‌ها آمده‌اند ببینم و با آنها صحبت کنم. همه این‌ها به ساختن تیم ملی کمک می‌کند. من هم به زودی به ایران بازمی‌گردم. قطعا باید بیایم و موارد مربوط به اردوی آینده را از نزدیک زیرنظر بگیرم. قطعا اشتباهات گذشته اتفاق نمی‌افتد و بهترین شرایط برای تیم ملی پیش می‌آید.

*خودم را ایرانی می دانم و تمام تلاشم را برای موفقیت تیم ملی انجام می دهم

سرمربی تیم ملی درمورد اینکه موافقان و مخالفان زیادی دارد اما در سخت ترین شرایط این تیم را به جام جهانی رساند و اکنون چه صحبتی با مردم دارد، توضیح داد: جملات مشابهی که روز اول به تیم ملی آمدم را می‌گویم. بعد از تمام این سال‌هایی که در ایران گذراندم مردم این کشور و انتظارات آنها را می‌شناسم. مطمئن باشید خود را تا حدی ایرانی می‌دانم و برای موفقیت و اعتلای تیم ملی ایران تمام تلاش خود را خواهم کرد. نه تنها من بلکه تمام افرادی که در تیم ملی هستند به نمایندگی از مردم ایران به بهترین شکل هر کاری از دست شان بربیاید انجام می‌دهند.

*همه مردم کنار ما باشند و به ما انرژی و روحیه بدهند

اسکوچیچ درمورد اینکه برای بهتر مدیریت کردن تیم ملی نیاز به کمک دارد، خاطرنشان کرد: دلم می‌خواهد بار دیگر از فدراسیون بخواهم هر کاری از دستش برمی‌آید انجام بدهد. دلم می‌خواهد همه مردم کنار ما باشند و به ما انرژی و روحیه بدهند.

*انتظار دارم تا باردیگر باقری به تیم ملی بازگردد

وی درمورد احتمال اضافه شدن کریم باقری یا هر فردی شبیه او به تیم ملی، گفت: هر کسی بتواند کمک کند قطعا از او دعوت خواهیم کرد. وقتی بدانم ارزش کمک کردن دارد و ارزش این کار را متوجه می‌شود و می‌تواند تیم ما را به شرایط بهتری برساند قطعا استقبال می‌کنیم. اطمینان دارم افرادی هستند که این کار را به بهترین نحو انجام می‌دهند. حالا که حرف از کریم باقری زدید باید بگویم رابطه خیلی خوبی با او دارم و دلم می‌خواهد فردی مثل باقری باز دیگر کنار ما باشد. انتظار دارم با کمک فدراسیون موانع موجود برطرف شود تا بار دیگر باقری بتواند کنار ما باشد.

*ترسی برای از دست دادن جایگاهم ندارم

اسکوچیچ در گفت و گو با برنامه ورزشگاه مورد اینکه آیا تصور می‌کند تیم تحت هدایتش در جام جهانی به شکلی عمل خواهد کرد تا او در جام ملت‌های آسیا نیز سرمربی باشد، پاسخ داد: قطعا ذهن خود را درگیر این موضوع نمی‌کنم که بگویم ترسی برای از دست دادن جایگاهم دارم و یا تیم جوری بازی کند که بمانم. ترسی بابت از دست دادن جایگاهم نداشتم و سعی دارم در آینده لبخند خود را بیشتر کنم. امیدوارم نتایج تیم ملی سبب لبخند زدن مردم ایران شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز