خبرگزاری کار ایران

پولادگر: بدهی مالیاتی اتفاق ظالمانه در حق فدراسیون‌ها بود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۹۰۹

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: بدهی مالیاتی یک اتفاق ظالمانه بود که در حق فدراسیون‌ها انجام شد. هنوز پاسخم را در این رابطه نگرفتم که چرا سالها سکوت بوده و به یکباره سازمان مالیات به این موضوع ورود کرد.

به گزارش ایلنا، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون جودو ساعت 10 صبح امروز چهارشنبه 29 تیرماه در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

در چارچوب برگزاری مجم، محمدرضا پولادگر، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، اظهار داشت: ابتدا خداقوت می گویم به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو که سال سختی را سپری کرد و امیدوارم روزهای آینده روزهای بهتری برای جودو ایران باشد. 

وی در ادامه افزود: بدهی مالیاتی یک اتفاق ظالمانه بود که در حق فدراسیون‌ها انجام شد. هنوز پاسخم را در این رابطه نگرفتم که چرا سالها سکوت بوده و به یکباره سازمان مالیات به این موضوع ورود کرد. اگر قانونا برای فدراسیون‌ها مالیات بوده باید در گزارش حسابرس‌ها ثبت می‌شده اما خب ما هیچ پاسخی دریافت نکردیم. 

پولادگر در ادامه صحبت های خود خاطرنشان کرد: دوستان در اداره مالیات سال 96 ورود کردند و رقم‌های عجیبی برای فدراسیون ها مطرح کردند این در حالی است که خود ورزش نیاز به حمایت‌های مالی دارد. رقم مالیات جودو در مقایسه با سایر فدراسیون ها آنچنان نیست. از میراسماعیلی می خواهم به این مسئله ورود کند تا برای مجمع بعدی حل شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه صحبت های خود، اظهار داشت: سامانه جودو باید زودتر از اینها راه می‌افتاد تا درآمد پایداری برای فدراسیون ایجاد کند و در ادامه هم سهم هیات‌ها یکجا به آنها پرداخت شود. عضویت در این سامانه مهم است چون باید بتوانید سرویس‌های ویژه برای اعضا در نظر گرفت تا ایجاد جذابیت کند. تعداد اعضا ارزش اپلیکیشین را بالا خواهد برد که باید جدی گرفته شود.

وی در پایان صحبت های خود  تصریح کرد: حق جودو ایران این نیست که مدال المپیک را در کارنامه نداشته باشد به ویژه در المپیک سیدنی شاهد بودیم که تا مرز مدال هم رفت اما نشد، فارغ از آن جودو ایران گرفتار یکسری بداقبالی هم شد ولی این امید وجود دارد که در المپیک‌های پیش‌رو شاهد مدال این رشته نیز باشیم. جودو رشته اصیلی است و پیشینه آن در نیروی نظامی ما وجود دارد بنابراین دیگر حق مسلم ورزشکار است که در المپیک صاحب مدال شود و امیدوارم این اتفاق را در المپیک پاریس شاهد باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز