خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه هماهنگی سازمان لیگ برای لیگ برتر بسکتبال بانوان/ تاکید بر ثبت قراردادها در سامانه ملی و پرداخت بدهی به بازیکنان و کادرفنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۶۵۸۴

لیگ برتر بسکتبال بانوان هم همچون لیگ برتر مردان بصورت رفت و برگشت برگزار می شود و برخورداری باشگاه ها از سیستم IRS همچنین ثبت قراردادها بصورت الکترونیکی در سامانه ملی و پرداخت بدهی به فدراسیون ، بازیکنان و کادر فنی و سرپرستی و سالن های استاندارد برگزاری مسابقات مورد تاکید و الزام قرار گرفت .

به گزارش ایلنا، جلسه سازمان لیگ برای هماهنگی مسابقات لیگ برتر بسکتبال بانوان عصر امروز با حضور محسن معزی فر سرپرست دبیری فدراسیون ، فتانه ملک نایب رئیس، نصرت الله جعفریان رئیس سازمان لیگ، فریدون سلیمیان مسئول کمیته داوران، مریم زارع مسئول کمیته مسابقات و مستانه دهقان مسئول کمیته داوران بانوان و نمایندگان تام الاختیار برخی باشگاه ها برگزار شد .

نصرت الله جعفریان رئیس سازمان لیگ برخورداری باشگاه ها از استانداردهای اولیه برای برگزاری مسابقات و سخت افزار مناسب و قابل قبول اعم از کفپوش سالن، حلقه ها، اسکوربورد و رختکن با تجهیزات کامل را الزامی دانست و تاکید کرد برای بهبود قضاوت، تمامی تیم ها در میزبانی هم باید مجهز به سیستم IRS باشند.

در این جلسه همچنین مقرر شد فصل نقل و انتقالات از اول مردادماه آغاز شود و قراردادهای باشگاه ها با بازیکنان و کادرفنی و سرپرستی همچون لیگ برتر مردان باید از این پس فقط بصورت الکترونیکی تا اول شهریورماه در سامانه ی ملی به ثبت برسد.

نمایندگان تام الاختیار باشگاه های شهرداری گرگان ، امرتات ، ایزی آکادمی ، گروه بهمن در این جلسه حضور داشتند .

تیم های شیدایی کردستان، نفت آبادان ، سپهرداد، پاز و گاز هم برای حضور در لیگ برتر فصل بعد اعلام آمادگی کردند اما در جلسه حضور نداشتند.

تیم های فولادمبارکه سپاهان و شیمیدر هم انصراف خود را از لیگ برتر اعلام کرده بودند .

سازمان لیگ پس از پایان مهلت ثبت نام باشگاه ها در سامانه ی ملی ، تعداد تیم ها و روز قرعه کشی مسابقات را اعلام خواهند کرد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز