خبرگزاری کار ایران

آزمون: با تیم ملی هر بازی حکم فینال را دارد/ امیدوارم پیروزی‌ مقابل ازبکستان تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۸۰۷

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: ما سال گذشته در همین مسابقات با جوانان قهرمان شدیم. در آن مسابقات هم ازبکستان را شکست دادیم و امیدوارم که بتوانیم در این دوره هم موفق شویم.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون بعد از پیروزی ۵ بر صفر ایران مقابل تاجیکستان در مسابقات کافا 2022 اظهار داشت: برخلاف آنالیزی که از تاجیکستان در بازی با ازبکستان داشتیم امروز خوب بودند و توانستند در نیمه اول ما را تحت فشار قرار دهند.

وی افز‌ود: البته ما پیش‌بینی‌های لازم را داشتیم و تیم امروز خوب تاکتیک‌های ما را پیاده کرد و توانستیم گل‌های زیادی بزنیم و هم اینکه ۶ تعویض خود را انجام دادیم.

آزمون پیرامون جوانی تیمش تصریح کرد: بازیکنان ما خیلی جوان هستند و در ادامه با تعویض‌ها توانستیم تاکتیک مورد نظرمان را اجرا کنیم. در نیمه دوم هم بازیکنان انتظارات ما را برآورده کردند.

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه جدی‌ترین رقیب ایران در این رقابت‌ها ازبکستان است، عنوان کرد: ما گام به گام جلو می رویم و هر بازی برای ما حکم فینال را دارد. ما دنبال این هستیم ایران به جایگاه واقعی اش برسد.تیم من بسیار جوان است. ما سال گذشته در همین مسابقات با جوانان قهرمان شدیم. در آن مسابقات هم ازبکستان را شکست دادیم و امیدوارم که بتوانیم در این دوره هم موفق شویم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز