خبرگزاری کار ایران

رسمی: رافینیا به بارسلونا پیوست

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۴۴۵۹

باشگاه بارسلونا طی بیانیه ای به صورت رسمی جذب بازیکن برزیلی فصل گذشته تیم لیدزیونایتد را تایید کرد.

به گزارش ایلنا، با اعلام باشگاه بارسلونا، رافینیا با ارزش انتقال 58 میلیون به علاوه 8 میلیون متغیرات تا سال 2027 به این تیم پیوست.

باشگاه بارسلونا طی بیانیه ای نوشت: "باشگاه بارسلونا و باشگاه فوتبال لیدزیونایتد برای انتقال رافائل دیاس بلولی، رافینیا، به توافقی اصولی دست یافتند تا این بازیکن در حالت معاینه پزشکی خود قرار گیرد.

رافائل دیاس بلولی، متولد 14 دسامبر 1996، که بیشتر با نام رافینیا شناخته می‌شود، وینگری است که در تک به تک عالی عمل می‌کند و در مقابل مدافعان نقشی کلیدی در بازی دارد.

اولین باشگاه او در اروپا تیم پرتغالی ویتوریا گیمارش بود که از آنجا با 6.5 میلیون یورو به اسپورتینگ پرتغال رفت.

باشگاه رن فرانسه دیگر باشگاه او بود. یک دوره موفق در لیگ فرانسه توجه مارسلو بیلسا سرمربی لیدز یونایتد را به خود جلب کرد و رافینیا به لیگ برتر رفت.

رافینیا در اولین فصل حضورش زیر نظر مربی آرژانتینی، 30 بازی انجام داد و 6 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد.

در فصل بعد، در فصل سخت لیدز، این برزیلی همچنان 11 گل و سه پاس گل به ثمر رساند تا به باشگاه یورکشایر کمک کند تا از سقوط دور شود."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز