خبرگزاری کار ایران

لیگ ملت‌ها 2022؛ استارت دوره جدید تمرینات مردان والیبال ایران در گدانسک

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۵۱۵

تیم ملی والیبال ایران دوره جدید تمرینات خود را بعد از دو روز استراحت از سه‌شنبه 21 تیر در شهر گدانسک لهستان آغاز می‌کند.

به گزارش ایلنا، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال در گروه مردان یکشنبه 19 تیر به پایان رسید و هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.

تیم ملی والیبال ایران که شنبه شب 18 تیر با شکست صربستان به کار خود در مرحله مقدماتی پایان داد، یکشنبه 19 تیر استراحت داشت و امروز (دوشنبه 20 تیر) هتل خود در شهر گدانسک ترک کرد و به هتل دیگر برای اقامت شش روزه در این شهر رفت.

مردان والیبال ایران از فردا (سه‌شنبه 21 تیر) دوره جدید تمرینات بدنسازی و توپی خود را آغاز می‌کنند تا برای حضور شایسته در مرحله نهایی آماده شوند.

شاگردان بهروز عطایی روز یکشنبه 26 تیرماه شهر گدانسک را برای حضور در مرحله نهایی لیگ ملت‌ها ترک و راهی بولونیا در کشور ایتالیا خواهد شد.

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 در گروه مردان از 29 تیر تا دوم مرداد به میزبانی ایتالیا برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لهستان می‌رود.

در سه دیدار دیگر این مرحله ایتالیا میزبان با هلند روبرو خواهد شد، آمریکا مقابل برزیل صف آرایی خواهد کرد و دو تیم فرانسه و ژاپن نیز به مصاف یکدیگر می‌روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز