خبرگزاری کار ایران

اسفندیارپور: جذب وریا؟ هنوز مشخص نیست/ از مبلغ پیشنهادی دیگر باشگاه‌ها به صادقی اطلاعی ندارم

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۲۲۷

مدیرعامل باشگاه گل‌گهر سیرجان گفت: درباره وریا غفوری هنوز مشخص نیست، سرمربی تیم هنوز به طور کتبی لیست درخواستی جدید را ارائه نداده است.

محمدرضا اسفندیارپور در گفتگو با ایلنا، پیرامون اینکه آیا گل گهر سیرجان تمایل به جذب وریا غفوری دارد، اظهار داشت: هنوز مشخص نیست، سرمربی تیم هنوز به طور کتبی لیست درخواستی جدید را ارائه نداده است.

وی در پاسخ به اینکه، آیا امیر قلعه نویی بابت عدم جذب بازیکنان مدنظرش در فصل نقل و انتقالات ناراحت است، عنوان کرد: درباره ناراحتی آقای قلعه نویی باید از خودشان بپرسید. اما آن چیزی که ما می‌دانیم 90 درصد لیستی که مدنظرمان بوده است، را جذب کرده ایم.

مدیرعامل گل گهر سیرجان درباره ادعای مدیر باشگاه ماشین سازی در خصوص تحت قرارداد بودن امیر شهیم، عنوان کرد: در این باره وکیل گل گهر توضیحات و مستندات لازم را ارائه کرده است. ضمن اینکه او نیم فصل با ماشین سازی فسخ کرده است. 

اسفندیارپور در پاسخ به این سوال که در صورت پیشنهاد تیم ملی به قلعه نویی، باشگاه گل گهر اجازه خروج او را صادر می‌کند، گفت: آقای قلعه نویی تحت قرارداد گل‌گهر است و هنوز که پیشنهاد رسمی ارائه نشده است.

وی درباره مبلغ پیشنهاد ارائه شده گل‌گهر به سعید صادقی در مقایسته با دیگر باشگاه‌ها عنوان کرد: از مبلغ پیشنهادی بقیه باشگاه‌ها خبر ندارم. اینکه می گویید مبلغ پیشنهادی گل‌گهر پایین تر یا بیشتر از سقف قرارداد سازمان لیگ بوده است،‌ آن زمان هنوز سقف قرارداد تعیین نشده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز