خبرگزاری کار ایران

لیگ والیبال ملت‌ها؛ ایران و لهستان دوباره به هم رسیدند/ عطش انتقام بابت باخت خانگی

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۳۱۳۷

شاگردان بهروز عطایی در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف لهستانی بروند که به دلیل شکست خانگی مقابل ایران، انگیزه مضاعفی برای پیروزی مقابل ایران دارند.

به گزارش ایلنا،‌ آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۲ با پیروزی سه بر یک لهستان مقابل اسلوونی به پایان رسید و لهستانی‌ها با قرار گرفتن در جایگاه دوم جدول لیگ ملت‌های والیبال حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شدند.

والیبالیست های کشورمان با پایان مرحله گروهی در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

*انگیزه انتقامی لهستان 

تیم ملی والیبال کشورمان در دور گروهی موفق شده بود با نتیجه ۳ بر ۲ لهستانی‌ها را شکست دهد.با وجود پیروزی ایران در مسابقه دور گروهی، لهستان همچنان رنک اول فدراسیون جهانی والیبال و رتبه دوم از میان هشت تیم صعود کرده به مرحله نهایی است.

در کنار شکست خانگی لهستان مقابل تماشاگران خودی انگیزه مضاعف را برای انتقام از ایران برای شاگردان گربیچ ایجاد کرده است.

*عملکرد تیم ملی در لیگ والیبال ملت‌ها 2022

تیم ملی والیبال ایران نیز با هفت برد برابر چین، استرالیا، آمریکا، کانادا، لهستان، اسلوونی و صربستان و کسب 20 امتیاز در رتبه هفتم جدول قرار گرفت و به مرحله نهایی این رقابت‌ها صعود کرد. همچنین ملی‌پوشان والیبال ایران در این رقابت‌ها پنج شکست تجربه کردند که برابر تیم‌های هلند، ژاپن، بلغارستان، برزیل و ایتالیا رقم خورد.

*زمان برگزاری مسابقات یک چهارم نهایی

مرحله نهایی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 در گروه مردان از 29 تیر تا دوم مرداد به میزبانی شهر بولونیا در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف لهستان می‌رود.

*8 تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی

هشت تیم ایتالیا، لهستان، آمریکا، فرانسه، ژاپن، برزیل، ایران و هلند با کسب جایگاه‌های اول تا هشتم به مرحله نهایی صعود کردند.  تیم ملی والیبال ایتالیا با 10 برد، دو شکست و 31 امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله نهایی شد و تیم‌های لهستان و آمریکا نیز با کسب 10 برد و 31 و 28 امتیاز در جایگاه‌های دوم و سوم جدول در پایان مرحله مقدماتی قرار گرفتند.

تیم‌های ملی والیبال فرانسه (9 برد و 28 امتیاز)، ژاپن (9 برد و 27 امتیاز) و برزیل (هشت برد و 24 امتیاز) رتبه های چهارم تا ششم جدول را به دست آوردند.

با توجه به شرایط جدول چهار مسابقه به شرح زیر است: 

ایتالیا-هلند

آمریکا-برزیل

فرانسه-ژاپن

لیگ والیبال ملت‌ها؛  ایران و لهستان دوباره به هم رسیدند/ عطش انتقام بابت باخت خانگی

لیگ والیبال ملت‌ها؛  ایران و لهستان دوباره به هم رسیدند/ عطش انتقام بابت باخت خانگی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز