خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش: اتفاق عجیب و غریبی رخ نداده است!

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۲۸۱۲

وزیر ورزش و جوانان گفت: یکی از نیازهای ما آرامش دادن به جامعه در خصوص تیم‌ملی فوتبال است چرا که مردم باید بدانند اتفاق عجیب و غریبی رخ نداده است.

به گزارش ایلنا، نشست هماهنگی بازی‌های جام جهانی قطر امروز شنبه با حضور حسین امیرعبدالهیان وزیر امور خارجه، سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی‌امیری رییس کمیته ملی المپیک و میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون فوتبال برگزار شد. 

سجادی در این جلسه اظهار داشت: بر همگان توضیح داده شده که تمایز این دوره از رقابت‌های جام جهانی ما را بر آن داشته که به مناسبت‌های مختلف دور هم جمع شویم.

وی ادامه داد: همسایگی و ارتباط ما با قطر و شرایط ورزشی ما در منطقه می‌توانست فرصت‌هایی برای ما ایجاد کند و شاید برنامه‌ریزی در این موارد دیر شده باشد. باید زودتر برنامه‌ریزی می‌کردیم. شاید این نشست‌ها باید ۳ سال پیش برگزار می‌شد و ما امروز ثمره‌های آن را می‌دیدیم تا با خیال راحت‌تری به استقبال جام جهانی می‌رفتیم اما به هر دلیل تقدیر بر این شده که در این ماه‌های آخری خدمت شما عزیزان باشیم. 

وزیر ورزش عنوان کرد: ماجدی در جلسه حضور دارد و توضیحات مختصری در مورد آماده‌سازی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی و آخرین اقدامات فنی و تصمیمات در مورد تیم ملی فوتبال را خدمت شما ارائه می‌کند. هر کدام از ما یک موئلفه داریم که می‌تواند سهمی در موفقیت تیم ملی و نحوه حضور جمهوری اسلامی ایران در این رقابت‌ها داشته باشد.

سجادی تصریح کرد: عزیزانی داریم که از کشورمان برای تماشای دیدارهای جام‌جهانی حتما به قطر، سفر خواهند کرد. افرادی را داریم که از سایر کشورها به دلیل تمهیداتی که انجام شده، به داخل کشور ما خواهند آمد. نکاتی وجود دارد که از نظر میزبانی ما باید در نظر گرفته شود. یکی دیگر از وجوهات متمایز این است که این دوره در پاییز برگزار می‌شود. یک شرایطی در جامعه وجود دارد که به دلیل اطلاعات ناکافی فکر می‌کنند تیم ملی رها شده و زمانی برای آماده‌سازی ندارد. تیم ملی برزیل هم همین شرایط را دارد. بهترین بازیکنان آن‌ها در باشگاه‌های مختلف پخش می‌شوند اما روزهایی را دورهم جمع می‌شوند و نهایتا آن بردار برآیند را برای تیم خود رقم می‌زنند. 

وی ادامه داد: تنها فیفادی ما، در شهریور ماه خواهدبود که حدود ۷، ۸ روز است. بنابراین یکی از نیازهای ما آرامش دادن به جامعه است چرا که اتفاق عجیب و غریبی رخ نداده اما امکان دارد کادرفنی یک دو هفته از لیگ را تعطیل کنند تا به هماهنگی بیشتری برسند. امیدوارم در این جلسه به این تعاملات برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز